קצת זמן עם עצמך יעניק לך אפשרות לעבד את מה שהוביל לפרידה

כשהזוגיות נגמרת,יש לך שתי ברירות: לשקוע בדיכאון ללא תחתית, או להזדקף כמו מלכה אמיתית. קבלי עצות שיעזרו לך לעשות קאמבק מוצלח. 

הדבר הראשון שמתחשק לך לעשות: לצאת למסע סטוצים מחוף לחוף.

סיבוב טוב בין הסדינים יכול אומנם לחולל פלאים להערכה העצמית שלך,אבל את צריכה לשלוט בפוטנציאל ההרסני שעלול להיות להנגאובר הגופני הזה. סטוץ עם בחור זר מותיר הרבה בחורות בתחושת ריקנות, במיוחד בתקופה שבה הן פגיעות מבחינה ריגשית.

הדבר השני שמתחשק לך לעשות: לשקוע בתרדמת על הספה בסלון.

זה בסדר לבלות את השבועות הראשונים בבקרת נזקים, ואפילו להעלות זיכרונות מהקשר שנגמר, אבל היזהרי מהתעסקות בלתי פוסקת בנושא, כי היא רק תוביל אותך למערבולת שלילית.

הדבר השלישי שמתחשק לך לעשות: למצוא חבר חדש. כשבחורה חוזרת אל סצינת הפנויים-פנויות, קורה לא פעם שהיא מוצאת את עצמה קופצת מדייט אחד לשני.

תראי את זה כאילו עברת עקירת שורש ריגשית, ויכול להיות שייקח קצת זמן עד שהכאב והבילבול ידעכו. כל מה שנותר לך לעשות עד שזה קורה, זה להחזיק מעמד. חבקי את הסטטוס החדש שלך כרווקה נחשקת וצאי לדייטים עם כל מיני בחורים שונים, כדי להבין מי הטיפוס שלך. מעבר לזה, קצת זמן עם עצמך יעניק לך אפשרות לעבד את מה שהוביל לפרידה, כדי למנוע חזרה על טעויות העבר.

הדבר הרביעי שמתחשק לך לעשות: לבלות כאילו אין מחר.

החוכמה היא לחגוג בגבול הטעם הטוב. "להיות חברותית זה דבר בריא שעוזר לך להמשיך הלאה",אומרת ד"ר קייס. "אבל אם את מתחילה לפשל בעבודה (לימודים) ,מזניחה את ההופעה החיצונית שלך, או לא מסוגלת להקים את עצמך מהמיטה בבוקר, יש סיכוי גדול שאת קצת מגזימה.

הדבר החמישי שמתחשק לך לעשות: לנסות להחזיר אותו אלייך.
תחשבי על זה כך, להתקשר אליו לשאול אותו מה העניינים או לעבור ברחוב שהוא גר, כדי להיפגש איתו "במקרה", הם מעשים שרק מאריכים את משך הזמן בו תהיי נתונה בעינויי הפרידה. כל מפגש מוסיף לתקופת ההתאוששות, כי את דוחה את הניתוק המוחלט של הקשר.
ItziK, פורום הנוער פיגוז

הוסף תגובה