במידה שאת/ה בחבילת דמי שימוש של רכישת דקות מראש, דאג שיהיה "בנק דקות"

קיימות שתי צורות חיוב עיקריות בסלולר:


1. תשלום חודשי קבוע יחסית נמוך, ותשלומים נוספים ע"פ השימוש.


2. תשלום חודשי קבוע גבוה יחסית, הכולל דקות זמן אויר בתוכו.


היתרון העיקרי באופציה הראשונה, הינו לימים שהעסק לא עובד, מילואים, חופשה וכד', כמו כן ללקוחות בעלי שימוש מועט.


היתרון באופציה השניה, הינה קבלת תעריפים לשיחה יוצאת נמוכים יותר, כמו כן תשתדלו שהדקות היוצאות יהיו "בנק" דקות, משמע ממוצע שימוש דקות יוצאות של כל המכשירים בעסק. "בנק" הדקות נותן לך כלקוח שתי יתרונות: ניצול נכון של הדקות, וכן גמישות רבה יותר לשינויים טבעיים שחלים בארגון, חופשים, תחלופת עובדים ועוד. חשוב לא לרכוש יותר מדי דקות מראש. ברוב המקרים ככל שהארגון גדול יותר, שיטת "בנק" דקות תואם יותר.


 דני, סוכן מכירות בחברת סלולר

תודה! כבר אהבת את זה.