איך לבחור מתנה מנצחת ללקוחותיכם לקראת לראש השנה?

ראש השנה הוא הזדמנות מיוחדת לרכוש מתנות ומוצרי קידום מכירות , לכן צריך להשקיע מחשבה רבה בזמן בחירת המתנות לראש השנה אותן תבחרו לחלק ללקוחות שלכם.


דבר ראשון שעליכם לעשות הוא לחשוב מהו התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע בכל לקוח.


הצעד השני הוא לבחון את התחום שבו עוסקים לקוחותיכם. חשוב לבחור מוצר בעל ערך מוסף למקבל, מתנה שתהיה לו שימושית בסביבת העבודה, תתאים לאורך חייו והוא ייהנה ממנה.


השוני העיקרי של מתנות לחגים על- פני מוצרי קידום מכירות הניתנים במהלך השנה, הוא שאלו מתנות המיועדות בדרך כלל לשעות הפנאי של הלקוחות ולאו דווקא לסביבת העבודה שלהם. מכיוון שמדובר במתנה לחג, תקופה בה אנשים נוהגים לארח ולבלות בחיק המשפחה, מתנות לאירוח ומתנות פינוק לבית הן מתנות שתמיד כיף לקבל בתקופת החגים. תקופה זו גם מצוינת לבילוי ונופש בטבע לכן לקוחות רבים ישמחו לקבל צידניות, מחצלות ושאר מוצרי קמפינג ונופש. יתרונם המרכזי של מוצרי פירסום אלו הוא השימושיות הרבה ורמת ההיחשפות הגדולה שלהם לקהלים שונים.


עליכם לשאול את עצכם מהי התדמית אותה אתם מבקשים לשדר ללקוחות שלכם בעזרת המתנה. בחרו במוצרים אחרים בין אם תרצו לשדר מסר של יוקרה ובין אם תבחרו לשדר מסר של חברה צעירה וחדשנית. בנוסף לכך, רצוי לבחור במתנה מקורית איכותית ומפתיעה בתוספת מתנה יוקרתית, כרטיס ברכה אישי, צנצנת דבש וכו".


באדיבות,
יוגב ברנדט – אמייז מוצרי פרסום ומתנות


 

הוסף תגובה