ארוחת הבוקר אצל ילדים

ארוחת הבוקר מפסיקה את הצום הלילי ומזרימה אבות מזון למוח. היא חשובה לשיפור הריכוז ולמניעת עייפות. מחקרים רבים הוכיחו כי לילדים שאוכלים בבוקר הישגים טובים יותר בלימודים. עוד מראים המחקרים, כי אנשים שאוכלים ארוחת בוקר רזים יותר, בריאים יותר רמות הכולסטרול והאינסולין אצלם נמוכות יותר. אנשים שמדלגים על ארוחת הבוקר נוטים לאכול יותר קלוריות בהמשך היום, ובטווח הארוך דילוג על ארוחת הבוקר עלול לגרום לעלייה במשקל.


הארוחה יכולה להיות פשוטה ולכלול דגנים עם אחוזי שומן וסוכר נמוכים בתוספת חלב, או פרוסת לחם מרוחה בגבינה, טחינה או חומוס.


מאת: ד"ר שרה קפלן, דיאטנית ומנהלת היחידה לתזונה ודיאטה, במרכז רפואי קפלן מקבוצת כללית.


באדיבות אתר הכללית, הכי טוב למשפחה 2700*

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.