רכיבי מזון חיוניים בתפריט היומי של אישה בהריון

• ירקות בשפע וללא הגבלה, בעיקר ירוקים עליים וכתומים. הירקות עשירים במים, סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון ובויטמינים ומינרליים וכן הירקות העליים הירוקים עשירים בחומצה פולית,ברזל וסידן.
• פירות, 3 ביום, הם מקור מצוין לאנרגיה זמינה, עשירים במים, בסיבים תזונתיים,בנוגדי חמצון ובויטמינים ומינרלים.
• דגנים מלאים: קמח מלא,שיפון,שיבולת שועל,קינואה,כוסמת,בורגול,סולת מלאה,אורז מלא,גריסים. עשירים בסיבים תזונתיים,בויטמינים בעיקר-מקבוצת B ובמינרלים.
• קטניות: חומוס,פול,שעועית,מש,במיה,אפונה ועדשים. עשירות בסיבים תזונתיים,חלבונים,ויטמינים,ברזל ומינרלים נוספים.
• בשר עוף ודגים:
– עוף רזה ללא עור (רצוי אורגני), 3-4 פעמים בשבוע.מקור מצוין ל-B12 ולברזל.
– דגים טריים מ-ים צפוני העשירים באומגה 3



















שם מלאורד שומרוני
אימיילveredshomroni@walla.com
ביוגרפיהתזונאית קלינית טבעית.
טלפון נייד052-6811825
שם האתר / שם העסק"איכות חיים" – ורד שומרוני

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.