הליכה היא כלי מאד אפקטיבי להתמודדות עם פחד קהל

הליכה היא כלי מאד אפקטיבי להתמודדות עם כל סוגי החרדות, כולל פחד קהל. היא עוזרת מכמה סיבות קודם כל בגלל שהיא עוזרת 'לשרוף' את האדרנלין. כידוע אדרנלין הוא הורמון שמופרש בזמן חרדה, וגורם לדחף לתקוף או לברוח. פעילות גופנית מתונה כמו הליכה צורכת את הדרנלין ומורידה את המתח והלחץ. שנית, הליכה מכניסה את הגוף לשיגרה. על ידי צעידה אנחנו מפנים חלק מפעילות המוח לפעולה שאינה מחייבת קבלת החלטות או התמודדות עם שיפוט, ושגורמת לנו להרגיש יותר בשליטה. שלישית, כל פעילות גופנית מפרישה לדם חומרים הנקראים אנדו-מורפינים שהם חומרי ההרגעה הטבעיים של הגוף. אז איך להשתמש בטכניקה? אם מתאפשר לכם כמה דקות לפני הנאום שלכם צאו לצעידה קצרה (חשוב במקום ממוזג, כדי שלא תחזרו מזיעים). אם אתם חלק מדיון, אפשר כאשר מתקרב תורכם לצאת לשרותים ולעלות או לרדת כמה קומות לשם כך. הקפידו על הליכה בקצב קבוע.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.