בטן שטוחה וקוביות

1.פעילות אירובית- פעילות גופנית המעלה את הדופק ומסייעת בהגברת ההוצאה האנרגטית ושריפת השומנים.

2.פעילות אנאירובית- פעילות גופנית המחזקת את שרירי הגוף באמצעות תרגילי כוח כנגד משקולות, גומיות ומכשירי כושר יעודיים המסייעים בחיזוקו וחיטובו של הגוף.

3. תזונה נכונה- שמירה על תזונה נכונה או במילים אחרות תזונה חכמה לאורח חיים ולא לעוד דיאטת בזק שחולפת. מומלץ להקפיד על ארוחות מסודרות( 4-6 ארוחות קטנות ביום) כל 3שעות. יש להקפיד על ארוחות המכילות את כל אבות המזון והוויטמינים, תזונה דלה במתוקים ושומנים ועשירה בסיבים תזונתיים וויטמינים חיוניים.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.