תרגיל נשימה למצבי לחץ וחרדה

1. שבו בישיבה נוחה (חשוב שהישיבה תהיה נוחה בכדי שלא יהיה צורך לזוז במהלך התרגיל)
חשוב שעמוד השידרה יהיה ישר.

2. עיצמו את העיניים, הרפו את שרירי הפנים, הראש, העיניים, הלסת, שרירי הגרון, החזה, הבטן, הידיים, הגב, הישבן והרגליים.
הגיעו למצב שבו כל אזור הגוף רפויים ושלווים.

3. נשפו את כל האויר המיותר החוצה והמשיכו לנשום. לשאוף פנימה ולנשוף .
החוצה, דרך האף ובקצב אחיד.

4. התמקדו באזור מסויים בגוף בו אתם מרגישים קושי, לחץ, חרדה או מצוקה כלשהי.
העבירו את תשומת הלב לאותו אזור בגוף (הבטן, החזה, כפות הרגליים…)

5. כוונו את הנשימה לאותו אזור, שאפו ומלאו את אותו בחמצן. דמינו את אותו אזור מתמלא בחמצן טהור ומרפא, עשו זאת באיטיות וללא מאמץ.

6. נשפו דרך האף לאט, בנוחות וללא כל מאמץ את כל האויר החוצה, עשו זאת תוך מודעות לאותו רגש שאתם חשים באותו אזור.

7. חזרו על כך 4-5 פעמים.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.