טיפים ליצירת מגזין מקוון לחברות לייף סטייל

– באיפיון ויצירת ניוזלטר לחברות לייף סטייל חשוב להכיר את קהל היעד – טווח גילאים, תחומי עניין, חומרים שהוא ישמח לקבל במייל, מבצעים שידברו אליו.
– באיפיון ניוזלטר חשוב להכיר את ערכי המותג וכיצד ניתן להעביר את ערכי המותג דרך הניוזלטר. למשל, אם אחד מערכי המותג הוא טרנדיות, כדאי ליצור בניוזלטר מדור שיעדכן בכל הטרנדים הכי חמים באותו תחום.
– ניוזלטר צריך להיות דינאמי כדי להפתיע כל פעם מחדש ולכן, כדאי ליצור מספר מדורים ולמקם כל פעם מדורים אחרים.
– ניוזלטר בהתאמה אישית ללקוח ולכן, כדאי לשלוח לו תכנים שידברו אליו לפי תחומי עניין, מבצעים ספציפיים על המוצרים שהוא צורך.

תודה! כבר אהבת את זה.