מצאו משרד יחסי ציבור המתמחה בתחומכם

לדוגמא, אם יש לכם חברה העוסקת בתחום ההשקעות עליכם למצוא משרד יח"צ המתמחה בהשקעות וכלכלה. אם המשרד עובד באופן קבוע עם חברות מתחומכם, הידע המוקדם שלו יעזור בכל נושא כתיבת והפצת ההודעות לעיתונות. בנוסף, העבודה תוכל להתחיל מייד.

באם תבחרו משרד שאינו מכיר את תחומכם, היו מוכנים לכך שיהיה צורך מצד אנשי המשרד בלמידת וחקירת התחום. נחשו מי ישלם על כל זמן המחקר – אתם!
מרבית המשרדים גובים ריטיינר חודשי ולכן ככל שלוקח להם זמן רב יותר ללמוד את הנושא, כך אתם תשלמו יותר בעבור השרות שלהם.

הוסף תגובה