כיצד לבחור שמלת כלה

הנושא הראשון שצריך להחליט לגביו הוא מה התקציב שלנו .כמובן שרגע אחרי שנמצא את שמלת החלומות נחרוג ממנו, אבל לפחות נתחיל עם תוכנית. זה נותן הרגשה שאנחנו פועלות עם השכל ולא עם הרגש למרות שמהר מאד הרגש ישלוט.

כלה לעתיד בוכה בקלות בגלל תפר שלא במקום, מחשוף או בד. זהו חלק מהתהליך ואם יש גם אמא בוכה זה רק מוסיף. בקיצור תתרגלו שאין מה לעשות: הרגש שולט.

מחיר – המחיר תלוי קודם כל האם זו שמלה מוכנה או שמלה בהזמנה אישית. כמובן ששמלה מוכנה של מעצבת שמלות כלה בעלת שם יכולה לעלות יותר משמלה בהזמנה אישית ממעצבת שמלות כלה מוכרת פחות.

קו עיצובי – יש מעצבות שמלות כלה רבות וכל אחת עם סגנון אישי שונה, יש מעצבות שנותנות לכלה להרגיש שזו היא למרות שזו חתונה עם שמלות אופנתיות וכיפיות מבלי לתת לכלה הרגשה כאילו היא הביצה שהתחפשה. בין לבין יש המון מעצבים והמון סגנונות ….

אז איך בוחרים: קודם כל עוברים על אתרי האינטרנט המובילים ובוחרים כ- 5 מעצבות שמלות כלה שאהבנו. לחילופין אפשר לעשות זאת עם קטלוג מודפס.

אחרי שבחרנו את השלישייה הפותחת מתאמים פגישות עם כולם, בכל פגישה בודקים מספר דברים :

התהליך הינו תהליך ארוך של בין שלוש לשמונה פגישות עד שאתן יוצאות עם שמלה ביד אז חשוב שתרגישו נוח עם המעצבת, שנחמד לכם איתה
בפגישה תמדדו מספר שמלות עד שתמצאו את האחת שאתן אוהבות. כמובן שזו שאתן אוהבות האמהות לא אוהבות ולהפך. ליחידות סגולה יש אימא בראש שלהן, לכן מומלץ להגיע לבד או עם חברה טובה שהיא בראש שלכן.
כמובן שבסוף אחרי שתבחרו שמלת כלה, מהרגע שתגיעו הביתה תתחילו לחשוב שבעצם השמלה שלא בחרתם היא יפה יותר.

הוסף תגובה