התאמת לבוש למידות גדולות

מבנה גוף בהתאמה אישית

מידת גוף גדולה או גזרה מלאה אינה צריכה למנוע ממך להיראות טוב ולהרגיש נהדר !!
כל שאת צריכה הוא להכיר את מבנה גופך , לדעת לבחור את הבגדים והגזרות ההולמות את מבנה גופך ולהתאים את הצבעים המתאימים לאישיותך.
מתוך ספרה של מרי ספיליין מחברת הספר " להיראות טוב ובגדול " ומתוך האתר IGIGI נגיש לך שלל עצות לאישה המלאה כיצד להתאים את לבושך למבנה גופך ולהפוך את חווית הקניה לנעימה ומהנה.
בתחום האופנה אנו נוהגות לסווג 7 מבני גוף ועל כל אחד מהם נפרט להלן:
מבנה גוף 8
משלב כמה מאפיינים המזכירים את הספרה 8.קו הקימורים שלך מזכיר מעט את מבנה שעון החול יחד עם זאת מבנה החלק התחתון יותר מלא ממבנה שעון החול ומזכיר יותר את מבנה המשולש. קו המותן שלך יחסית די מודגש, החלק העליון מלא ומזכיר את המבנה האובלי אולם מבנה הכתפיים פרופרוציונאלי לקו המתאר של צללית גופך. במבנה גוף זה החלק העליון של הידיים נוטה להיות מלא יותר ומצריך תשומת לב בהתאמת החלק העליון.
מבנה גוף " משולש הפוך"Inverted Triangle
דוגמה מפורסמת: בט מידלר
צורת מבנה זו מזכירה משולש הפוך. במבנה זה יש לך כתפיים רחבות וחזה מלא, שני נכסים שרבות מהנשים היו שמחות להתברך בהם. יחד עם זאת במבנה המשולש ההפוך המותניים שלך צרות מאוד וכך גם הירכיים. לעיתים יש הבדל של 2 מידות בין החלק העליון לחלק התחתון.במבנה זה יש לעיתים קושי בהתאמת הבגדים וכן כדאי להתמקד במערכות לבוש אותן ניתן לרכוש כל אחת בנפרד , כל חלק במידה המתאימה. במבנה המשולש ההפוך חשוב להבליט את הצללית הנוצרת מהקווים החיצוניים של גזרתך בעזרת חלק עליון בעל גזרה ארוכה ולא מתוחכ

הוסף תגובה