פעילות קיצית עם הילדים

לקחת ענבים רגילים ולשים במקפיא, על אותו רעיון אפשר להקפיא גם יוגורט עם פרי ולאכול יום למחרת בתור יוגורט קפוא. טעים למדי… הענבים הם כמו ממתק.

להכין קרטיבים בכל מיני צורות: לוקחים כוסות פלסטיק רב פעמיים, מכינים מיץ טבעי מפירות הדר או מיץ ממותק, אפשרות נחמדה היא להוסיף פירות לתוך הקרטיב. למזוג לכוסות, ולשים מקל ארטיק. לשים במקפיא ללילה וביום למחרת זו חגיגה לכולם!
לקנות אבטיח טוב. לפרוס ולזלול ואת האבטיח שנשאר אפשר להכין ממנו סלסלה ובה להניח פירות טריים או אפילו להניח אבטיח חתוך ביום שלמחרת.
מים, מכיוון שזה כל כך חשוב. רעיון נחמד זה לקחת בקבוק מים מינרלים ופשוט ליצור ממנו בקבוק יפה (מדבקות, איורים) כדי שיהיה מגרה יותר לשתות!
בועות סבון ענקיות: לוקחים דלי מים, מיכל קטן של גליצרין שקונים בכל בית מרקחת, סבון כלים וכל מיני כלים עם עיגול בסופם (לדוגמא אפשר להכניס מחוט ברזל עבה מקל ולולאה עגולה סגורה בסוף), כל מיני מנקי שטיחים עם עיגול בסוף, מערבבים את כל החומרים ומעיפים בועות ענקיות מעלפות!
קונים קפקפים פשוטים בשוק: ומשדרגים אותם עם כפתורים, ניטים, פרחים מפלסטיק, כל מיני פיציפקייס שמוצאים בכל חנות פנאי או בשווקים. מדביקים על גבי הקפקפים, תנו לילדים ליצור גם עצמם, אפילו אם זה יוצא קיטשי קצת… לשבץ חמניות על הקפקף… תתפלאו איזה דברים יפים יצאו לכם………
לעשות ארוחת ערב במקום מול שולחן בתוך גיגית או אמבטיה מתנפחת בחצר, או אפילמתחת לבית, זה קריר ומרגיע!
לשים לילד במקום כריך שוקולד, כלי קטן ומקורר עם פירות קיץ טעימים ועם פתק מההורים: "שיהיה לך יום מקסים! אמא ואבא (רעיון לא חינוכי אבל כיפי!), במקום לסוע עם הילדים בבוקר לבית ספר, לעשות סיבוב לים,אפילו לשעתיים (ואח&q

הוסף תגובה