קידום אתרים

נשאלת השאלה איך בעל עסק ידע איזה חברה לקידום אתרים לבחור כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר ולמעשה לא ליפול בפח ולשרוף את מיטב כספו על עבודה לא נכונה?

אז הנה כמה טיפים קטנים על מני לשפוך אור על הנושא…
1.יש לוודא כי המומחים לקידום אתרים שיעבדו על האתר שלך, עובדים עם הכלים והתוכנות הטובות בשוק לקידום אתרים.
2.חברה בעלת ניסיון, בקשו תיק עבודות ובידקו בעצמכם במנועי החיפוש.
3.חברת קידום המקדמת בכל מנועי החיפוש ולא רק במנוע אחד.
4.עדיף שמקדמי האתרים גם עוסקים בבניית אתרים, ועיצוב אתרים. הבונוס כמובן אם זו אותה חברה אשר בנתה את אתרך. אתר הבנוי נכון יהיה ידידותי למנועי החיפוש. לא לשכוח שחלק מתהליך ה- SEO הוא לבצע אופטימיזציה לאתר כך שיהיה קריא במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל עקב שינוי תמידי של מבנה האלגוריתם במנועי החיפוש המקטלג והמדרג את האתרים.
5.לא ללכת שולל אחרי הבטחות בזק. קידום אתרים הוא תהליך של שלושה חודשים עד חצי שנה עד שרואים תוצאות אמיתיות ותזוזה אמיתית. לא לחינם תהליך קידום אתרים נכון נקרא גם קידום טבעי.
במידה ואתם מקבלים הבטחות קידום של זבנג וגמרנו או שהמקדם פשוט מוליך אותכם שולל או שהוא משתמש בשיטות אסורות, מה שמוביל פעמים רבות להרחקה ממנועי החיפוש ולנזק שכמעט ואי אפשר לתקן.
לא להתבלבל גם במקרה שבשבועיים הראשונים האתר קפץ לעמוד הראשון במנועי החיפוש ולהאמין שההבטחות קוימו, באותה מידה שעלה כך האתר גם ירד בחודש הראשון והשני, זו תופעה שאנו עדים לה לעיתים קרובות.

הוסף תגובה