סוגי נשים באתרי הכרויות: בעלת נסיון החיים העשיר

מה גרם לאצבעות של הנשים בקבוצה הכי מנוסה ובשלה באתרי הכרויות לרעוד על העכבר והמקלדת בזמן שהן פתחו את הכרטיס באתרי הכרויות?

כלום לא הכין את הנשים היותר בוגרות לסיבוב שני של רווקות. הנשים האלה שסיימו תיכון (אז קראו לזה גימנסיה או ריאלי, לא?), השאירו מאחוריהן את השירות הצבאי (חלקן אפילו עשו זאת בבריגידה היהודית של הצבא הבריטי), הן רכשו מקצוע ולמדו. הן המשיכו בצעידה נרגשת לעבר החופה והן עמדו בגבורה בכאבים של צירי הלידה. הן המשיכו לדאוג לילדים, לנכדים ולנינים. ופתאום מצאו את עצמן לבד בגיל שלא קל למצוא בו זוגיות.
למרבה הצער, מרבית הנשים המנוסות בוחרות להסתפק באיור ואינן טורחות להוסיף תמונה לכרטיס האישי. דווקא מהנשים האלה ציפיתי לבגרות. אחרי הכל, מה איכפת להן שידעו שיש להן כרטיס באתר הכרויות? איך הן לא משכילות להבין את חשיבות התמונה באתר הכרויות?
הן צריכות להבין שאין שום בושה בלהשתמש באתר הכרויות כדי למצוא אהבה. הן אולי משתייכות לדור ותיק. אך עצם העובדה שיש להן מחשב ואינטרנט בבית מעידה על כך שגם הן מחוברות להווה ולא חיות בעולם של פעם.
זה גם מה שמעכב את הנשים המבוגרות באתרי הכרויות. הרי הן בעצמן בטח מבינות שיותר מביך לבוא לבד, כבר כמה שנים ברציפות, לאירועים משפחתיים מאשר שידעו שיש להן כרטיס באתר הכרויות. אני בטוח שגם הן מתבאסות שכבר כמה שנים שכל זוגות החברים שלהן מזמינים שולחן עם מספר אי-זוגי של מקומות ישיבה.
לדעתי ייטב להן ברגע שהן יבינו שמי שגולש לאתר הכרויות מחפש אותה בדיוק – אישה אמיתית. בשלה, בוגרת, שכבר הספיקה לראות דבר או שניים בחיים שלה. וגם אם אותם אנשים נכנסו כדי לחשוף את המכרים שלהם שהצטרפו לאתר הכרויות, אז מה? למי

הוסף תגובה