לא לדבר על האיקסים שלכם

עם יד על הלב, כמה פעמים בעבר ישבתם בדייט ומצאתם את עצמכם שומעים דו"ח מפורט על בנאדם שלישי, שבחלק מהפעמים אתם אפילו לא מכירים, סתם כי הוא או היא הם האקסים של הדייט שלכם.

איך הוא היה מנגב את החומוס בסיבוב, כמה פעמים ביום הוא מצחצח שיניים או הדרך שבה הוא צוחק ונשמע כמו מטחנת בשר. אבל זה עוד כלום לעומת התחתונים הבלויים שלו שהוא שומר עוד מהצבא. אבל מה שהכי מוזר בו זה שהוא תמיד מקפיד להתקשר לסבתא שלו בזמן שהוא יורד לטיול עם הכלב.
כן, כן, לא כיף לשמוע את הסיפורים המשעממים האלה. אפילו פחות כיף לצאת עם בחור ובחורה ואז להסתכל איך לאט לאט יורד לכם מהדייט. זה נגמר בערך בשלב שבו אתם נשבעים לעצמכם "לא עוד". מיותר לציין שהדבר האחרון שתרצו זה דייט שני, שגם בו תיאלצו להקשיב לסיפורים האלה.
שמעו, זה די טבעי לדבר על האקס בדייט. אתם מתחילים לבחון את האפשרות של למסד איזושהי מערכת יחסים. אפשר להסתכל על הדייטים הראשונים כשלב הגישושים, וכשמדברים על נושאים של זוגיות, דייטים, הכרויות, הגיוני שגם תדברו על החבר או החברה הקודמים שלכם.
אבל בסופו של דבר, זאת טעות ענקית. טיטאניק של טאקט אם תרצו. ראשית, לשמוע סיפורים על מישהו שאתם לא מכירים זה גרוע כמו לראות בפייסבוק תמונות של אנשים שאין לכם אפילו מושג איך קוראים להם. אם לא הבנתם אז נגיד את זה פשוטו כמשמעו: למי איכפת!
שנית, זה מלכוד קלאסי. או שהאקס השאיר אחריו מטענים שליליים ואז אתם תדברו על מישהו בצורה לא הכי מכובדת – והאנרגיה השלילית הזאת תקרין עליכם בסופו של דבר. או שתגידו עליו דברים כל כך טובים עד שזה יצטייר כאילו עוד לא התגברתם עליו. אין מצב שתצאו מזה מנצחים.

הוסף תגובה