בריאות – מה זה?

בריאות טובה יכולה להיות תוצאה של מספר משתנים. אמנם בריאות אינה רק מה שאנו בני האדם מחוללים בעצמנו אלא גם תוצאה של גנטיקה, אך נמצא פעמים רבות שגנטיקה לקויה אצל אדם זה או אחר הצליחה להיות מנוצחת בגלל שינוי דפוסי חיים כגון תזונה מאוזנת, הרגלי ספורט, וחשיבה חיובית ובריאה ושמירה על בריאות נפשית. כל אלה יכולים לשנות גם את המערך הגנטי איתו הגענו לעולם.

בל נטעה, חלילה לנו להיות שאננים. תמיד רצוי שמגיל מסוים נערוך בדיקות לפי המומלץ בארגון הבריאות העולמי. תורשה וידע של תורשה יכולים לסייע לנו לחזות מראש סיכונים אליהם נהיה מודעים יותר. נודעת חשיבות גבוהה לשמירה על קיום בדיקות שגרתיות מיד פעם לפי המלצת רופא המשפחה, וחלילה לא נזלזל בעשיית בדיקות אלו. ידוע כי בדיקות המתבצעות בזמן יכולות למנוע פגיעה עתידית במערכות הגוף.
אמנם המלצה זו מתאימה לגילאים מסוימים ופחות לעולם הטף, אך גם על הטף אנו שומרים באמצעות חיסונים מתאימים הניתנים ומומלצים על ידי ארגון הבריאות העולמי.
בריאות היא מילה יפה בשביל כולנו. כל אחד ואחד שואף לבריאות טובה. אין הצדקה להזניח את הידע ואת הרצון הזה ועל ידי עצלות לפגוע בחזון הנפלא להיות בריא.
בריאות מכילה בתוכה עולם שלם של צורת חשיבה בריאה, ראיית טובתנו וטובת גופנו עכשיו ולעתיד, אכילה נכונה לפי המלצות תזונה בריאה, שמירה על חיוניות וכושר הגוף על ידי עשייה ספורטיבית מכל סוג שמתאים לנו, וגם מניעה של השמנה, בעיות סוכר, וסגנונות חיים העלולים לפגום בבריאות גופנו.

הוסף תגובה