ישיבה נכונה

שעות רבות במשך היום אנו יושבים מול מחשב(בעבודה ובבית)

מרבית מקומות העבודה היום (כ 75%) הם מקומות המוגדרים כסביבת עבודה ממוחשבת.
אנו, היושבים שעות מול המחשב לא תמיד יודעים כיצד לשבת בצורה בריאה ונכונה… וכשהישיבה שלנו לא נכונה אנו פוגמים בבריאותנו.
החל מבעיות שונות של מפרק כף היד, בעיות צוואר, בעיות גב ולעיתים אף בעיות עיניים.
כמה טיפים מועילים לישיבה חכמה ונכונה.

החשוב ביותר הוא …. כל כחצי שעה לקום, להתמתח לשחרר את הגוף כדקותיים ואז לחזור ולשבת.
גובה המחשב צריך להיות מעט נמוך מגובה העיניים.
זווית הברך והירך צריכה להיות 90 מעלות (כמתואר בשרטוט)
זווית המושב צריכה להיות 110 מעלות.
יש להקפיד שהכתפיים והצוואר יהיו רפויים ומשוחררים בזמן העבודה.
האגן חייב להיות צמוד למושב וכפות הרגליים צריכות להיות על הרצפה במידה ואנו זקוקים יש להשתמש בהדום מיוחד.
כסא גבוה מדי או נמוך מדי יכול לגרום ללחץ על מפרקי הברך והירך. במידה והכסא גבוה מדי האדם ישען קדימה בכדי להניח את הרגליים על הרצפה ובכך ינטרל את התמיכה לגב התחתון ויגרום למנח לא נכון של האגן. במידה והכסא נמוך מדי מנח הברכיים והרגליים יהיה לא תקין ויגרום אף הוא ללחצים גבוהים על מפרקי הברך והירך.

אנו ממליצים לא להתפשר על איכות הכסא. כסא זול לרוב יעיד על איכותו. איכות זולה חומרים זולים הם נוחים לכיס אך בסופו של דבר פוגמים בגופנו ובבריאותנו!

כסא טוב ונוח מוכח כמגביר את יעילות ותפוקת העובד!!!

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.