דיאטה מוצלחת גם בחורף, הפרטים המלאים

החורף כאן, ולפני יומיים הוא החל מבחינה רשמית, קר ואנחנו אוכלים יותר כדי להרגיש שובע אך התוצאה המצערת היא עליה במשקל.

מחקרים מראים כי קיים קשר פיזיולוגי בין החורף לבין הרצון במתוק או בפחמימות. ההסבר נעוץ ברמות הסרוטונין ובצורך בתחושת שובע ורגיעה.

ניתן לטפל בהשמנת החורף ע"י אכילה מבוקרת של פחמימות מורכבות במקום שוקולד ועוגות. הדגנים המלאים מכילים חוץ מפחמימות גם חלבון, סיבים תזונתיים וויטמינים בעיקר מסוג B, ויטמינים אלו חיוניים להרגעת הגוף.

וכך עושים: עצות לתזונת חורף

מכינים מרקים על בסיס ירקות כמו מרק עגבניות עם מעט אורז או מרק כרובית או מרק כתומים.

נס קוואקר:
מערבבים 2 כפות קוואקר בכוס מים רותחים, כמו נס קפה, מוסיפים קינמון נחשב תבלין מחמם ומוסיף טעם מצוין.

חמים וטעים 2:
ארגנו לעצמכם ארוחות ערב חמות, כמו:פשטידות ירקות דלות קלוריות עם גבינות דלות שומן, או ירקות מוקפצים.

לתבל את החורף:
כדאי להוסיף תבלינים מחממים, כגון: ג`ינג`ר, קינמון, עלה דפנה, הל, מעט פלפל וצ`ילי.

חליטות טובות:
לשתות הרבה וגם שתייה חמה: תה צמחים עם ג`ינג`ר ודבש או עם מקל קינמון.

לשתות תה צמחים ירוק לואיזה לימונית לפני ואחרי כל ארוחה, ללא ממתיק – מקנה תחושת שובע.

שלום מתוק:
כאשר אוכלים ממתקים אמנם נרגעים לזמן קצר, אך מהר מאד חשים רעב. עוד על מעגל "הקסמים" המתוק ואיך לצאת ממנו.
לא להכניס לבית פיתויים, גם לא בתירוץ בשביל האורחים, הילדים, הנכדים.

נפרדים מהשקדים:
לא לגעת בשקדי מרק, מכילים כמות גדולה של שומן רווי. שימו לב, חמש כפות שווה לפרוסת לחם מלא.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.