איך תשמור על חדר המגורים שלך מעודכן ועכשווי בעזרת עיצוב מודרני

עיצובים לחדרי שינה קטנים יכולים לעזור לך לנצל את המרחב הזמין ובנוסף לכך לדאוג למקומות אחסון וצרכים אחרים שלך. אם יש לך חדר שינה קטן שדורש קצת "ניקיון" ועיצוב מחדש בכדי ליצור יותר מרחב והתאמה לצרכים שלך, נביא טיפים לעיצוב חדר שינה קטן.

רהיטים יכולים לעשות או להרוס את החדר. בחירה של הריהוט הנכון לחדר השינה הקטן זה חלק חשוב מאד בתוכנית העיצוב מחדש. בתרבויות אסיה ושוודיה התרגלו לגור בחדרים קטנים וסגורים ולכן הם עיצבו כמה פריטי ריהוט מצוינים לחדרי שינה קטנים. הפוטון הוא אחד מההמצאות שלהם, פריט ריהוט שבקלות מתחלף מספה אופנתית למיטה נוחה.
פרטי הריהוט לעיצוב של חדרי שינה קטנים נעים ממחירים נמוכים לדברי מותרות יקרים ואתה יכול לבחור לטעמך לפי מה שאתה יכול להרשות לעצמך להוציא. אם מדובר בילדים אז ניתן לבחור מיטת קומתיים יפנית או סינית או מיטה מוגבהת שנותנת מקום מתחת למיטה. אחד הטיפים החשובים ביותר בעיצוב חדר שינה קטן זה לארגן את הרהוטים בצורה הטובה ביותר- אל תשים את המיטה באמצע של החדר אלא תצמיד אותה לקיר וזה יעזור ליצור תחושה של מרחב פנוי. עליך גם להיפטר מכל ה"זבל" או פריטים לא משומשים מהחדר ולהדגיש את התפיסה של המרחב.

הוסף תגובה