איך להגיע לתקופת הבחינות מוכנים

רגע לפני הבחינות – מחדדים את הזכרון !
לפניכם מספר עצות של איילת אופיר – מטפלת בכירה ברפואת האיור- וודה יועצת לחברת הימלאיה – מוצרי טיפוח ובריאות שיעזרו לכם להגיע מוכנים לתקופת הבחינות הקרבה .

•החליפו מזונות מעובדים ועתירי סוכר, במוצרים מדגנים מלאים כגון: לחם, קינואה, אורז, אמרנט, פסטה מקמח מלא וכד`.
•כדאי לדעת שירקות שורש, כדוגמת כל סוגי הקישואים, דלעות למיניהן ובמיה, מרגיעים יותר מאשר ירקות עליים לא מבושלים.
•ככלל – אוכל חם וטרי מרגיע עדיף על מזון קר או מזון שהוקפא.
•מומלץ לאכול מסביב לשולחן באווירה רגועה, ללא גירויים מיותרים ובוודאי לא מול הטלוויזיה. גירוי יתר בזמן האוכל פוגע ביכולת שלנו לעכל ולספוג את המזון ומרכיביו.
•הליכה קצרה לאחר האוכל עוזרת בתהליך העיכול ומרגיעה. מעבר לכך רצוי לעסוק בספורט או בתחביב המשלב תנועה ופעילות פיזית, מספר פעמים בשבוע ובמיוחד בתקופת מבחנים.
•עיסוי מכף רגל ועד ראש (כולל הראש) בשמן שומשום חם פעמיים עד שלוש בשבוע, מרגיע, מוריד חרדות ומצוין לעור.
•צמחים כמו ברהאמי, שאנקה פושפי וג`טמנסי מרגיעים, מזינים את מערכת העצבים ועוזרים מאד להירגע ולהתרכז. •הקשבה למוזיקה נעימה לפני השינה או מדיטציה קלילה עוזרים לשיפור איכות השינה.
•חשוב לשמור על חום נעים בחדר השינה וחשוב תמיד לשמור על הראש והאוזניים ולהגן עליהם מפני הקור.
•דאגו יום לפני המבחן לשינה טובה ורגועה .
•גשו למבחן רק לאחר ארוחה קלה.
•למבחן הצטיידו בפירות סוכר הפירות נספג במהירות ואינו דורש אנרגיה החשובה לנו לריכוז בזמן המבחן.
•הכי חשוב – האמינו בעצמכם. בהצלחה.

המידע מבוסס על תורת האיורוודה – תורה רפואה הודית הקיימת למעלה מ-5000 שנה.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.