טיפול קוסמטי לפני ניתוח פלסטי בפנים

ניתוחים פלסטיים הפכו בשנים האחרונות לדבר נפוץ בקרב נשים, כאשר הניתוחים הפופולאריים בפנים הינם מתיחת פנים, ניתוח אף וניתוח עפעפיים. נשים שעוברות ניתוחים אלה נעזרות פעמים רבות בטיפולים קוסמטיים מקדימים, אשר מסייעים להכנת העור ומקלים על הליך ההחלמה.

לפני מתיחת פנים, מומלץ להימנע משימוש בתכשירי קוסמטיקה חדשים, זאת על מנת לא לפתח רגישויות מיוחדות לפני הניתוח. כבר חודשיים לפני מתיחת פנים, מומלץ להספיק ולהשתמש בתכשירים עם חומרים פעילים, כמו רטין A על מנת לא ליצור עור מגורה.
מתיחת פנים אינה פרוצדורה קלה ולפיכך חשוב מאוד לתת לעור כמה שיותר מנוחה. הימנעו מטיפולים ניסיוניים או חדשנים, הימנעו משימוש בחומרים אגרסיביים וכמו כן, הימנעו כמה שניתן מחשיפה מרובה לשמש.
לא פחות חשוב, לפני מתיחת פנים יש להימנע מהסרת שיער באמצעות אפילציה או לייזר, זאת על מנת לא ליצור גירויים במקומות רגישים בפנים. מומלץ גם להימנע מצביעת ריסים או חמצון שיער הפנים, על מנת שלא ליצור פצעונים קטנים על העור.
מעבר להימנעות ומנוחה, לפני מתיחת פנים מומלץ לבצע טיפולים קוסמטיים אשר יסייעו בריכוך והגמשת העור. טיפולים אלה יעשו במהלך החודש שלפני מתיחת הפנים, כאשר חשוב מאוד להתאים את אופי הטיפולים לסוג העור.
מעבר למתיחת פנים, טיפולים קוסמטיים פרא ניתוחיים יכולים לסייע גם בניתוח הרמת עפעפיים. טיפול אצל קוסמטיקאית לפני ביצוע ההליך, מסייעת להשיל את התאים בשכבה הקרנית ולהכין את אזור העיניים, אזור עדין ורגיש, לביצוע הניתוח.
גם לפני ניתוח אף מומלץ מאוד לבצע טיפול פנים הכולל הוצאת שחורים וטיפול כולל. חשוב מאוד לשים לב שמהלך הטיפול והוצאת השחורים נעשה בצורה עדינה מאוד ולא באגרסיביות, זאת על מנת שלא לפגוע בעור וליצור נגעים, לפנ

הוסף תגובה