טיפול קוסמטי אחרי ניתוח פלסטי

טיפול קוסמטי לאחר הליך ניתוחי כמו מתיחת פנים או הרמת עפעפיים, כבר מזמן לא מותרות אלא טיפול שמטרתו לסייע לך בהליך ההחלמה מהניתוח ובשיקום העור. לאחר ניתוח קוסמטי כמו מתיחת פנים או הרמת עפעפיים, עור הפנים רגיש ומגורה ולכן יש לנהוג בו בעדינות ולטפל בו רק באמצעות קוסמטיקאית מוסמכת, רצוי כזו שמבצעת טיפולים קוסמטיים לאחר ניתוחי פנים, כך שיש לה את הידע, התכשירים והיכולת לשפר להקל על ההחלמה.

מומלץ מאוד שלא לבצע כל טיפול קוסמטי כשבועיים לאחר הניתוח היות והעור צריך את זמן המנוחה הזה , הטיפול היחיד שמומלץ לעשות בפרק זמן זה הוא טיפול באור כחול, אשר ידוע כמרגיע ומאחה ללא מגע אדם וללא התערבות פולשנית. גם לאחר השבועיים הראשונים הדגש בכל הטיפולים הקוסמטיים לאחר ניתוח, הוא רגיעה ושיקום.
אכן, אלמנט הרגעה חשוב מאוד בטיפול קוסמטי אחרי ניתוח, הטיפולים שנעשים חייבים להיות עדינים, ללא שימוש בחומרים ממריצים או פולשניים, כך שהעור, שעבר התערבות קוסמטית פולשנית, יקבל הזדמנות לחזור לעצמו באמצעות השבת החיוניות. חלק מגירוי העור נגרם בשל האדמומיות המלווה ניתוחים קוסמטיים כמו מתיחת פנים, ולכן חשוב מאוד בעת הטיפול הקוסמטי, להקל על גירוי ואדמומיות העור ולא פחות חשוב להקטין את הסיכוי להיווצרות נימי דם מורחבים(קופרוזים ) על ידי שימוש בתכשירים מתאימים.
מעבר לכך, טיפול קוסמטי אחרי ניתוח פלסטי יכול לסייע להתחדשות התאים ולסייע לאיחוי והחלמת הצלקת מהניתוח, זאת על ידי שימוש בחומרים כדוגמת ברטינול לחידוש צמיחת התאים או שימוש בחומרים המכילים ויטמין E.

הוסף תגובה