טיפים לקראת מבחן GRE

נבחנים יקרים, ריכזנו עבורכם בכתבה הבאה מספר טיפים ומידע שימושי על בחינת ה- GRE.

כידוע, יש שתי גרסאות לבחינת ה- GRE אך כיום בישראל נבחנים רק בגרסה הממוחשבת של הבחינה. ההרשמה לבחינה נעשית דרך האינטרנט וזאת מכיון שגוף שמרכז את הבחינה אינו גוף ישראלי, אלא גוף בינלאומי שנקרא ETS. אחד מסניפי החברה יושבים בהולנד ומולם נעשים כל הבירורים הביוקרטיים הקשורים לבחינה.
את ההרשמה לבחינה אתם מבצעים אך ורק דרך האינטרנט בכתובת: www.gre.org . ההרשמה לא כל כך פשוטה אבל מצליחים בסופו של דבר. ההרשמה היא על בסיס מקום פנוי "כל הקודם זוכה", זאת אומרת שהמרכזי בחינה והימים שיופיעו לכם באתר הם אלו שזמינים כרגע, במידה ואתם לא רואים תאריך מסוים שרציתם סביר שאו שכבר אין מקומות לבחינה זו (במידה ונזכרתם להרשם מאוחר מדיי) או שההרשמה עדיין לא נפתחה (במידה ואתם נרשמים חודשים מראש). חשוב לגעת שיש מועד אחרון להרשמה לכל בחינה ובמידה ואתם עדיין מתעקשים להרשם למועד מסוים בהרשמה מאוחרת- דעו שזה יעלה לכם יותר. הנכון הוא להרשם בערך חודש- חודש וחצי לפני שאתם רוצים להבחן.
ישנם מספר צעדים שעליכם לעשות במהלך ההרשמה: הכנסת פרטיכם האישיים כולל תודת זהות וכתובת אימייל מעודכנת ופעילה, בחירת מיקום ושעת בחינה מתוך רשימת בחינות זמינות, הכנסת פרטי האשראי שלכם לחיוב- חשוב שיהיה ברשותכם כרטיס אשראי בינלאומי אחרת לא תוכלו להרשם! לאחר שהזנתם את כל הפרטים שלכם תקבלו אישור למייל על ההרשמה, אישור זה יכלול את פרטיכם האישיים, שם מרכז הבחינה שנרשמתם אליו ואת השעה שעליכם להתייצב שם. שמרו את האישור ליתר ביטחון, עדיף גם שתביאו איתו איתכם ביום הבחינה למנוע בעיות שעלולות לצוץ.
הבחינה עצמה עולה כ- 140 דולר והיא תקפה לחמש שנים. בכל

הוסף תגובה