מבחן GRE- חשיבה כמותית

פרק החשיבה הכמותית אורך 45 דקות ובמהלכן תידרשו לענות על 28 שאלות, זאת אומרת שמוקצבות לכם קצת יותר מדקה וחצי לכל שאלה.

פרק זה בוחן את הידע שלכם בחשבון, אלגברה, גיאומטריה, הסתברות וסטטיסטיקה. כמובן שכיאה למבחן ברמה גבוהה כמו זו- אסור להשתמש במחשבון. כיוצא בזה, יהיה עליכם להכין את עצמכם באופו יסודי לחלק זה של הבחינה. לא מדובר פה על תרגילי מתמטיקה ברמת התיכון או הפסיכומטרי שרובכם מכירים אלא על תרגילים מורכבים שדורשים ידע והבנה עמוקים של חומר משנים רבות של לימודים. עצם זה שאין לכם אפשרות להעזר תוך כדי הבחינה במחשבון כבר גוזלת מחלק מכם דקות יקרות שכן חישוב תרגילים בראש בתנאי לחץ של בחינה זו משימה לא פשוטה כלל. נדרשת רמה גבוהה מאוד של ריכוז על מנת להצליח במשימה זו, במיוחד אם אתם לא גאוני מתמטיקה גדולים.
חלק מהשאלות יופיעו בהקשר לשרטוט מסוים. בין אם זו צורה הנדסית כל שהיא שמצויינים בה מספר פרמטרים ולאחר מכן יש שאלות על אותם פרמטרים ובים אם זה גרף עם נתונים שונים שלאחריו מופיעות מספר שאלות העוסקות בגרף. השאלות לא יהיו רק שאלות של חישוב גורם מסוים ועל ידו תגיעו לתשובה הנכונה אלא גם שאלות שתצטרכו דרך הנתונים המובאים לכם להגיע למסקנות שיובילו אתכם לתשובה הנכונה.
השאלות הן שאלות לא פשוטות, אתם חייבים לדעת כיצד לגשת לכל שאלה על מנת שצליחו להגיע לפתרון שלה בצורה המהירה ביותר, גורם הזמן הוא גורם מאוד מכריע בבחינת ה- GRE. חשבו בחיוב על לקיחת קורס הכנה לבחינה, לפחות של החלק המתמטי במידה וזה לא הצד החזק אצלכם.

 

הטיפים עבור מבחן GRE נכתבו באדיבות ביה"ס האמריקאי המבצע קורסי הכנה לקראת בחינת ה- GRE

הוסף תגובה