איך לערוך יום הולדת מוצלחת

איך לערוך יום הולדת מוצלחת ?

בכל שנה אנחנו שוברים את הראש איך לחגוג לילד יום הולדת , עם מבחר כל כך גדול של נותני שירות אפשר רק ללכת לאיבוד … לא אתם ולא הילד יודעים לפעמים במה לבחור ליצן,קוסם,פיות,תיאטרון בובות,יצירה…
כיצד נדע מה לבחור , מי לבחור וכמה לשלם ?
1.שבו עם ילדכם , ושאלו אותו עם מי הוא רוצה לחגוג השנה את יום הולדתו , שימו לב, משנה לשנה יורדת כמות הילדים המוזמנים , ולקראת הבר/ת מצווה היא עולה (מזמינים כמעט את כל השכבה), כלומר החל מהגן ועד לכיתה ג`-ד` נוטים להזמין את כל הילדים בגן/בכיתה, החל מגיל 8 בערך יש לילד היומולדת העדפה לעשות הפרדה בין הבנים לבנות ,ולחגוג עם מספר מצומצם של חברים כמו מסיבת פיג`מות,יצירה לבנות, סרט וכו` .
2.לאחר שתדעו כמה מוזמנים יש לכם , בדקו אפשרויות למקום בו תיערך המסיבה בהתאם לכמות המוזמנים ולתקציב. השכרת חדר במתנ"ס , סלון, חצר , בבית של סבתא, אולם ועוד .
3.לאחר שהחלטתם על מקום ומוזמנים , הגדירו לעצמכם תקציב מסוים אותו לא תחרגו שישמש להפעלה, מקום,אוכל, שתייה ,עוגה, נרות , קישוט ועוד .
4.עניין ביצוע הטלפונים לכל המפעילים ונותני השירות הקיימים הינו עניין קצת מייגע ומתיש , נסו לא לעייף את עצמכם וללכת לאיבוד בין כל שלל נותני השירות , תמקדו את עצמכם לפי דרישות הילד ולפי אופי היומולדת , רצוי לברר מול מפעילים ונותני שירות שמגיעים מאיזור מגוריכם על מנת לחסוך בעלויות . במידה ותחליטו להוסיף אטרקציה או מזון בכדי לחסוך טרחה כדאי לברר מול ספק שמציע חבילה כוללת שבה תוכלו לקבל את כל השירותים יחד ולשלם פחות . שימו לב , ברוב הפעמים שסוגרים מול חברה אחת את כל השירותים יש מצב גדול לקבל הנחות !

הוסף תגובה