טעויות נפוצות בעיצוב אתר מחדש – ואיך להימנע מהן

טעויות נפוצות בעיצוב אתר מחדש – ואיך להימנע מהן

אתרים, כמו כל דבר אחר, הופכים למיושנים ככל שעובר הזמן. רעיון טוב יהיה לרענן אותם כל כמה שנים ולקבל עיצוב אתר מחדש. זה מבטיח שהלקוחות הפוטנציאלים שלך לא הולכים להשתעמם כשהם רואים את אותם הדברים שוב ושוב. הרבה עסקים לא עושים כלום עד שהמתחרים שלהם עושים, וזו לא הדרך הנכונה לפעול בה. עדיף הרבה יותר ליזום, מאשר לחכות שדברים פשוט יקרו ואז להגיב כתוצאה מזה. יחד עם זאת, אם אתה מנהל יוזמה וחושב על השקת עיצוב אתר אינטרנט חדש, אתה לא רוצה שהוא ישפיע על העסק שלך בצורה שלילית. אם אתה לא בודק פרטים חיוניים לפני השקת עיצוב אתר מחדש, יכולות להיות לזה השפעות מרחיקות לכת. איבוד הדירוג ב- Google, לקוחות מתוסכלים, אובדן המכירות. בקיצור – זה משפיע ישירות על השורה התחתונה של העסק שלך! להלן 6 טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן לפני שמזמינים את כל הגולשים לבוא לבקר אצלכם באתר החדש:

1. האתר בבנייה / תחת שיפוצים

מהמנהג הזה יש להימנע בכל מחיר. הודעות כגון “חוזרים בקרוב” או “תחת שיפוצים” הן חסרות תועלת ומתסכלות ביותר עבור מי שפנה לבקר באתר. דפים מתים אלה בסופו של דבר מעכבים את המשתמשים בחיפוש שלהם אחר התשובה שהם מחפשים. רוב הסיכויים שמשתמשים אלו ימנעו מהמותג שלך לגמרי, גם כאשר האתר שלך כבר לא בבנייה. אם אתה לא מוכן להשיק, אז אל! השתמש בשרת זמני כדי לארח, לבנות ולבדוק את אתר האינטרנט שלך. ברגע שזה הושלם, רק אז תחליף את האתר שלך.

2. אתר שהוא לא רספונסיבי ולא מותאם למובייל

אחת הטעויות הנפוצות בעיצוב אתר מחדש היא לחשוב שרק משתמשים במחשב ישתמשו בו. אם אתה חושב ככה, אתה טועה בגדול. בימים אלה ממש – שימוש באינטרנט דרך המכשיר הנייד גובר על השימוש באינטרנט דרך המחשב השולחני, וזה רק הולך ומתגבר. שיעור הנטישה באתרים שאינם רספונסיביים ואינם תומכי מובייל הוא גבוה מהרגיל, והם זוכים ליחס רע ולדירוג נמוך מצד מנועי החיפוש. כתוצאה מכך, חברות שיש להן אתרים רספונסיביים מייצרות יותר לידים ומחזיקות ביתרון על פני חברות שאין להן. אם אתה רוצה לשמור על התחרות שלך באינטרנט, אתה חייב להיות בעל אתר אינטרנט רספונסיבי, כזה היודע להתאים את עצמו לכל סוגי המסכים ולכלל המכשירים.

3. תמונות כבדות אשר יוצרות אתר כבד

האם אי פעם חווית אתר איטי באמת? כמה זמן נשארת בו? כנראה 2 או 3 שניות, מקסימום!

האם זה סוג החוויה שאתה רוצה שיהיה ללקוחות הפוטנציאלים שלך?
ובכן, אם לא תכווץ את גודל התמונות באתר האינטרנט שלך, מהירות האתר יכולה להיות מושפעת מאוד.
נכון, תמונות גדולות באיכות גבוהה משפרות את הנראות של האתר החדש שלך.
אך יחד עם זאת, תמונות כבדות יאטו את זמן הטעינה של הדפים באתר, יגדילו את שיעור היציאה מדף הכניסה שלך ויפחיתו את האופטימיזציה של האתר שלך.
בכדי למנוע את ההשפעה הזו על האתר שלך, העלה תמונות בגדלים קטנים יותר.
אם אתה משתמש בתמונות גדולות יותר, הקפד לטעון אותן כקובץ JPEG, עם משקל אשר נע בין 50 – 250 KB. זה אמור להספיק גם לתמונות גדולות באיכות טובה יותר.

4. היצמדות לאותו התוכן

חשוב על כל הסיבות שהביאו אותך להחלטה של עיצוב אתר מחדש, מודרניזציה ומיתוג מחדש הם כנראה בראש הרשימה הזאת.
כמו שאתה רוצה לעדכן את המראה של האתר שלך, התוכן שלך צריך ריענון ומתיחת פנים גם כן.
קח את הזמן כדי לעבור על התוכן בכל אחד מהדפים שלך. כן, גם בפוסטים הנמצאים בבלוג.
החלט אם תוכן זה עולה בקנה אחד עם הטון של המותג ושל האתר החדש שלך. אם הוא לא, עדכן אותו!
אם כן, עדיין עדכן אותו. זכור, Google אוהב תוכן טרי!

5. ניווט לא תקין / לא נוח

אם לא היית מרוצה מהניווט באתר המקורי שלך, אל תטעה באותה טעות פעמיים. ניווט הוא היבט העיצוב החשוב ביותר שיש לשקול.
חווית משתמש איכותית מגבירה את משך זמן השהייה באתר, מגדילה את אחוזי ההמרה ומגדילה מכירות ישירות.
משתמשים חייבים להיות מסוגלים לעשות את דרכם דרך אתר שלך במהירות ובקלות, אחרת תאבד לידים ומכירות.
ודא כי הניווט באתר שלך הוא פשוט, וקולע ישירות למטרה. נצל את התפריט הנפתח, את הכפתורים, ואת שלל האלמנטים שהאתר שלך יכול להציע.
תן לעיניים חדשות לנווט באתר שלך כדי לקבל דעה עניינית ובלתי משוחדת.

6. אי פתיחת התוכן לשיתוף ברשתות החברתיות

שיתוף חברתי משפר את התנועה באתר ואת המודעות למותג.
כמו כן, שיתוף יוצר קישורי רקע (Backlinks) שמקדמים את האתר שלך אורגנית, וזו אחת הדרכים המשמעותיות בה גוגל מקדם את האתר שלך למעלה בדירוג.
לאחר עיצוב האתר מחדש, הפוך את התוכן שלך פתוח לשיתוף על ידי התקנת לחצנים חברתיים.
לחצנים אלה מאפשרים למשתמשים לשתף באופן מיידי את התוכן או את המוצרים שלך ב- Facebook, Instagram, Twitter או דרך הדואר האלקטרוני.

הוסף תגובה