לשיווק חכם באינטרנט, יש לקבוע מטרה לפעילות השיווקית
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 25 שנ'
לפני שניגשים לפעילות השיווקית, חשוב לקבוע מה המטרה. אחד היתרונות הגדולים של השיווק ברשת הוא היכולת להגדיל מכירות באופן ישיר, אך ניתן לנצל גם את אפשרויות הפריסה הרחבה של האינטרנט כדי ליצור קמפיין תדמיתי. במקרה והקמפיין הוא מכירתי, יש להציב מטרות משנה עבור קמפיין ספציפי: האם רוצים להביא למכירות ישירות, האם המטרה היא שלקוחות יורידו קופון, בניית תדמית לארגון או אולי פשוט להביא להרשמה למועדון חברים. קביעת המטרה תלווה אותנו לכל המהלך השיווקי ותנחה בקבלת ההחלטות.
-
בשיווק באינטרנט, חשוב להגיע להיכרות טובה עם העולם הוירטואלי בתחום העיסוק
ניתוח המצב ברשת והכנת תוכנית אסטרטגית: בביצוע נכון של שלב זה טמונה...
-
ייחדו תקציב קטן מתוך תקציב השיווק הכולל באינטרנט, כדי לבצע נסיונות
אחד היתרונות של האינטרנט טמונים ביכולת לפרסם בתקציב קטן ולתקופות קצרות....
-
אין תמהיל אחד נכון לשיווק באינטרנט. לכל חברה יש את זה שמתאים לה
אין תמהיל אחד נכון לשיווק באינטרנט. לכל חברה יש להתאים את התמהיל על...
-
יועץ המשכנתאות החיצוני חוסך ללקוח זמן, עצבים ואי הבנות
המשכנתא זו העסקה הגדולה ביותר ללקוח הפרטי - "עסקת חייו" , המשכנתא, להבדיל...
-
הצעד הראשון שיש לנקוט, הוא איתור הסיבה למימוש הדירה
מימוש דירת מגורים הוא חוויה טראומטית וקשה וכך אף בתי המשפט יתייחסו...
-
מיחזור משכנתא - "אופנה" שכדאי לבדוק לעומק
מיחזור משכנתא - מדובר באופנה שכדאי לבדוק אותה לעומק. הכוונה למגמה חדשה...
הוסף תגובה