כיצד עיצוב טקסט משפיע על דירוג האתר

כיצד עיצוב טקסט משפיע על דירוג האתר

נשמע מצחיק ולא הגיוני אך במחשבה שנייה עיצוב הטקסט משפיע משמעותית על דירוג האתר ואיך זה קורה. הנראות של האתר גורמת לגולשים להישאר או לברוח מהאתר. אם האתר לא מעוצב, לא ברור ולא מושך את העין אף אחד לא ירצה להישאר בו ויעבור לאתר אחר, היום התחרות גדולה מאוד ויש אלטרנטיבות. עיצוב האתר הוא כמו צלחות מנה במסעדה לא היית רוצה שיזרקו לך את השניצל, הפירה, השעועית וכוס היין לתוך קערה ויגישו לך. העין אוכלת לפני הפה. גם כשאתה משקיע בקידום אתרים אורגני אתה צריך להשקיע בעיצוב.

עיצוב טקסט ושימוש H1, H2 ו- H3

אתה לא יכול לפרסם טקסט באתר האינטרנט שלך מבלי לעצב אותו קודם כל אפילו עיצוב בסיסי. זה לא עושה טוב לחויות הגולש ועובד נגד מאמצי קידום אתרים SEO שאתה מבצע.

להלן הנחיות כלליות לעיצוב מאמר תוכן או דף באתר שלך:

השתמש בתגי H1 עבור כותרת המאמר או הפוסט שלך

השתמש בתגי H2 עבור הכותרות הראשיות של המאמר או הפוסט שלך.

השתמש בהדגשה או בהטיה כדי למשוך את תשומת לב המשתמשים לנקודות מיוחדות.

אל תשתמש בתגי H2 עבור כל הכותרות שלך.

כתוב פסקאות קטנות.

השתמש בסוג ובגודל גופן קל ונעים לקריאה.

כאשר אתה מעצב את מאמרי התוכן באתר שלך תמיד עלייך לזכור את חוויית המשתמש. האם המשתמש יכול לזהות את הקטעים העיקריים של הפוסט שלך (תגי H2) רק על ידי עיון בדף? האם הטקסט קל לקריאה בכל המכשירים, מחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים וטלפונים חכמים.

שימוש בכותרות יוצר הפרדה ויזואלית בין הטקסט לכותרת, זו האחרונה עוזרת לקורא להבין בין רגע על מה מדבר הקטע הבא והאם הוא רלוונטי. כותרת כמו חיוג מקוצר ומקשים חכמים לא יכולה להיות כותרת למאמר תוכן העוסק בטלפונים חכמים. גם שיש קשר ישיר אך היא לבטח לא מייצגת נאמנה את התוכן. הכותרת הנכונה או המתאימה יותר צריכה להיות סוגי מכשירים, מערכות הפעלה לטלפונים חכמים.

דוגמאות לשימוש

תת כותרת משמשת להפרדה בתוך הקטע כאשר הקטע גדול ובתוכו יש חלוקת משנה ורוצים לבצע הפרדה בתוך הקטע להתייחס לנושא משנה. אם נחזור לרגע לטלפונים החכמים, סוגי מכשירים חכמים תהיה הכותרת הראשית, שתי כותרות משנה יכולות להיות מערכת הפעלה אנדרואיד ומערכת הפעלה IOS. ומה קורה ויש לך דגשים חשובים שתרצה למשוך את תשומת ליבו של הקורא אך מעבר לנקודה אין לך טקסט רב לכתוב בנושא? אתה יכול להשתמש בהדגשת הטקסט, בהטיה, או בקו תחתי. לדוגמא אם תרצה להדגיש שם של מכשיר במיוחד או הערה חשובה מאוד לתשומת לב הקורא. כאשר אנחנו כותבים מאמר אנחנו צריכים להתייחס קורא גם באספקט של סוג הגופן וגודלו. המאמר צריך להיות מובן לגולש ולא רק לרובוטים של מנועי החיפוש, ולכן הגודל צריך להיות קריא והגופן נעים לקריאה.

סיכום ותשובה לכותרת

לאחר שנגענו בכל הנקודות הקשורות לעיצוב הטקסט, בשורה התחתונה כיצד כל העיצוב משפיע על הדירוג? אז כך כתבת מאמר מעולה, מקצועי ומעניין ולא טרחת לעצב אותו על פי ההמלצות. גולשים ביצעו חיפוש והופנו על ידי גוגל למאמר שלך, התחילו לקרוא אך הכתב היה צפוף לא היו כותרות והיה קשה למצוא את מה שהגולש חיפש והוא נטש את האתר. ברגע זה נפגעת מיידית בדירוג.

אם תרצו לקרוא עוד בידקו כאן seoup.co.il

 

 

הוסף תגובה