כתיבה שיווקית והטעות שכדאי להימנע ממנה

כתיבה שיווקית והטעות שכדאי להימנע ממנה

צמד המילים הזה מוכר היטב לבעלי עסקים קטנים וגדולים. הם רוצים לקדם את העסק שלהם והם גם מבינים שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי ניהול אתר אינטרנט מרשים ודף פייסבוק מקצועי. בערוצים הללו הם צריכים כתיבה שיווקית איכותית, כזו שכוללת גם שימוש במילות חיפוש מרכזיות. החשיבה הזו נכונה מאוד, והיא נובעת מתוך היכרות עם המנגנון של גוגל, זה שלמעשה עוזר לאתר שלנו להגיע למקומות גבוהים הרבה יותר במנוע החיפוש הפופולרי בעולם. מצד שני, כאן מגיעה הטעות הגדולה שבעלי עסקים וכותבים עשויים ליפול בה, וכדאי שתכירו אותה: כתיבה שיווקית חייבת להיות איכותית ובעל ערך אמיתי לגולשים שלכם.

 

כתיבה שיווקית ושימוש בביטויי מפתח

חשוב להבין שגם אם ערכתם חקר מילות חיפוש ומצאתם ביטויים מרכזיים לשילוב בתכני האתר, העבודה שלכם רק החלה. אם תערכו בדיקה קצרה תגלו היום לא מעט עסקים – בהם גם המתחרים שלכם – שמעלים תכנים לאתר שלהם כשהם ממוקדים בביטויי המפתח אבל אין כל היגיון בטקסטים. העברית לא תקינה, הטקסט נטול משמעות והמטרה העיקרית של הכותב הייתה לחזור על ביטוי המפתח שוב ושוב. ושוב. עם זאת, כתיבה שיווקית אמורה לספק ערך של ממש לגולשים שלכם, וגם גוגל רוצים לדעת שזה מה שאתם מציעים להם. במילים אחרות, את הביטויים המרכזיים תצטרכו לשלב בחוכמה ובזהירות בטקסטים, בלי להגזים כמובן.

 

כתיבה שיווקית – כך תעשו את זה נכון

אם כן, לאחר שמצאתם את הביטויים המרכזיים שלכם התחילו לתכנן את התכנים שלכם בצורה טובה ומדויקת יותר, או היעזרו בגורם מקצועי לצורך כך. כתיבה שיווקית בתחום קידום אתרים טובה שגם עושה את העבודה ומקדמת אתכם באמת, היא כתיבה שמספקת לכם תכנים עשירים בידע, כאלה שהלקוחות שלכם יקראו כדי להכיר אתכם טוב יותר, כדי להבין מה אתם מציעים להם וגם כדי להעריך אתכם כמומחים בתחום שלכם. כתיבה שיווקית היא הרבה יותר מאשר אוסף מילים חסרי קשר והיגיון. היא תחום גדול הרבה יותר, כזה שדורש מכם מחשבה, תכנון והמון השקעה לטובת תוצאות איכותיות באמת.

 

 

 

הוסף תגובה