בקביעת פגישה עם בחורה בטלפון, אתה צריך לדעת לאן אתה הולך לקחת אותה

כיצד לקבוע פגישה עם בחורה בטלפון? אל תדבר אתה ארוכות. אתה מתקשר כדי להזמין אותה לצאת ולא כדי לבדר אותה בטלפון. השיחה לא צריכה להיות ארוכה יותק מ2-3 דקות. זה מאוד פשוט, אתה צריך להגיד לה "בואי ניפגש היום/מחר/עוד יומיים(מתי שנוח לך), בשעה X". אחרי המשפט הזה אתה שותק. אם הזמן לא מתאים לה, היא תגיד זאת ותציע לך להיפגש במועד או זמן אחר. אם היא לא מציעה לך מועד אחר, אלא אומרת שהיא לא יכולה, עסוקה, צריכה במשך כל השבוע להתקין כרטיס קול חדש במחשב של האח הקטן שלה וכד', תבקש ממנה להציע לך זמן שכן נוח לה. אם היא עדיין לא עושה זאת, תסיים את השיחה ותתקשר פעם נוספת לא מוקדם יותר מ4-5 ימים, אחרי שיחה זו.


אתה צריך לדעת לאן אתה הולך לקחת אותה, אבל לא להגיד לה זאת בטלפון. אם היא תשאל מה אתם הולכים לעשות, אתה יכול להגיד משהו בסגנון "אני לא יודע אם תצא מזה הרפתקאה כלשהי או רק בילוי מהנה, אבל אני בטוח שיהיה כיף ואנחנו נצחק הרבה". אחרי שקבעת אתה, תשתדל לסיים את השיחה כמה שיותר מהר.


אתה צריך להיות נינוח לגמרי – כאילו אתה מדבר עם חבר שלך שאתה מכיר שנים. תזכור שבטלפון אין לך שפת גוף וקשר עין, שהם בונוסים חזקים פנים-מול-פנים, מה גם שאין אפשרות למגע פיזי… מה שנשאר לך זה רק הקול. מה שאומר – מן הסתם – שהוא ממש חשוב.


המרכז לאומנות הפיתוי

הוסף תגובה