בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות

בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח לא מבין אותן ומשתעמם מהן.בהדר, חשוב להצטמצם להצגת תועלות המוצר, הפתרון לצורך של הלקוח, לא נתוניו המספריים והטכנולוגיים, למכור את החור שבקיר, לא את המקדח, לא את המיליון וולט וואט ונתונים לא מובנים ללקוח משעממים ומדפרסים, שסוגרים אותו ומובילים ל "לא".


בני ישראלי, מחבר הספר "איך להצליח בחיים, טיפים להצלחה בחיים ובמכירות"

הוסף תגובה