כלבכם הלך לאיבוד, בשלב הראשון צאו בהקדם האפשרי לחפש אותו בסביבת מגוריכם

בשלב הראשון צאו בהקדם האפשרי לחפש אותו בסביבת מגוריכם! אין טעם לקוות שבעל החיים ימצא את דרכו חזרה הביתה לבדו ולבזבז זמן יקר. בעלי חיים מסוגלים לגמוע קילומטרים אחדים תוך שעה בלבד ולכן כל עיכוב יקטין את הסיכויים לאתר אותם.

כאשר אתם תרים אחרי בעל החיים – קיראו בשמו, נועו במעגלים ברדיוס השכונה או האזור בו הוא נראה לאחרונה. שאלו כל אדם באזור – שכנים, בעלי חנויות, ילדים, מנקי רחובות משמרות בטיחות… כולם עשויים לתת לכם מידע שיוביל לאיתור בעל החיים שלכם.


בשלב השני צרו קשר עם עמותות, מכלאות, ווטרינרים ובדקו באינטרנט בלוחות אבדות ומציאות לדוגמת אתר "איפה זה?”


בשלב השלישי תלו פוסטרים המציינים פרס כספי בגוף המודעה, זה גם הזמן להשתמש בתמונה הדיגיטלית שצילמתם מבעוד מועד ולשלב אותה בפוסטר/מודעה. כתבו תיאור קצר אך מדוייק בגוף המודעה. עקבו בדריכות אחר מודעות חדשות על עצים ובאינטרנט (זהו מקור המידע הנגיש והעדכני ביותר אשר ברשותכם – נצלו אותו).
פרסמו מודעה בעיתון המקומי ובלוחות ברשת בתשלום, מודעות אלו אמנם עולות כסף אך זוכות לחשיפה נרחבת יותר משאר הדרכים הקיימות. רצוי לפרסם בשני המדיות כדי להגיע למספר המירבי של קוראים אשר נחשפים למודעה בזמן הקצר ביותר – זיכרו: ככל שעובר יותר זמן כך קטנים הסיכויים שלכם לאתר את בעל החיים האבוד.


זקוטו רודי, אתר "איפה זה?" – לוח אבידות ומציאות באינטרנט

הוסף תגובה