9 טיפים בכדי להצליח ב- יחס"מ בשוק הערבי בכריסמס-סלבסטר

השוק הערבי מורכב ממרקם של שלוש דתות : מוסלמים, נוצרים ודרוזים. בחודש הזה (דצמבר) נופל כריסמס – חג המולד , והסילבסטר, שני חגים מבין החשובים והגדולים עבור העולם הנוצרי בכלל ובארץ מן הסתם גם העדה הנוצרית המהווה כ- 9% מכלל השוק הערבי בערך . השוק הערבי מהווה כ- 1,031,000 צרכנים לא כולל מזרח ירושלים והדרוזים ברמת הגולן. 


9 טיפים בכדי להצליח ב- יחס"מ בשוק הערבי בכריסמס-סלבסטר :


חסות למסיבות מועדונים מיוחדים VIP: תנו חסות בסכום לא מבוטל למסיבות כריסמס, במועדונים כמו רוטרי, ליונס, אנרוויל, מועדונים משפחתיים וכו'…


חסות למסיבות של צעירים : כמו מועדון רוטראקט, צעירים של ליונס, מועדוני צופים למיניהם וכיו"ב….


קד"מ בתוך המסיבה: אל תסתפקו במתן חסות למסיבה, אלא בצעו פעולת קד"מ מסוימת , כמו חלוקת דוגמית , הגשת טעימות וכו'….ע"י דיילות.


תקשורת פנים המסיבה: תחלקו עלון או גלויה בתוך המסיבה כמובן כל זה ע"י דיילות או ע"י הצבת העלון או הגלויה על שולחן ארוחת הערב החגיגית.


אינטראקציה שם המתנה : תנו למארגן האירוע כמה מתנות מהמותג שלכם בכדי שישתתפו בהגרלה פנים המסיבה.


 DATA BASE: נתתם חסות, חלקתם דוגמיות, תקשרתם את האירוע בפנים המסיבה, אל תוותרו על המאגר מידע ורישום האנשים היכולים להוות בסיס טוב למועדון לקוחות.


יחסי ציבור שם המשחק 1: עד עכשיו דברנו על קד"מ שהוא גם קשרי VIP, והוא מהווה חלק מתמהיל היחסי ציבור, תבקשו 2-4 כרטיסים בכדי שתוכלו להשתתף במסיבה , ולהגיד חג שמח למשתתפים .


יחסי ציבור שם המשחק 2: בקשו ממארגן האירוע להוציא הודעה לעיתונות וציין שהגוף או המותג שלכם נתן חסות לאירוע ותבקשו תגזיר העיתון מתורגם לעברית או שלחו אותו לתרגום לעברית.


קשר אחרי האירוע : בצעו איזה מהלך של דיוור ישיר או שליחת קטלוג סמוך לאירוע ואל יאוחר משבועיים , למאגר מידע שאספתם מהמסיבה. 


 סלימאן פראג', מנכ"ל, New Brand – ייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור בשוק הערבי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.