לשיווק חכם באינטרנט, יש לקבוע מטרה לפעילות השיווקית

לפני שניגשים לפעילות השיווקית, חשוב לקבוע מה המטרה. אחד היתרונות הגדולים של השיווק ברשת הוא היכולת להגדיל מכירות באופן ישיר, אך ניתן לנצל גם את אפשרויות הפריסה הרחבה של האינטרנט כדי ליצור קמפיין תדמיתי. במקרה והקמפיין הוא מכירתי, יש להציב מטרות משנה עבור קמפיין ספציפי: האם רוצים להביא למכירות ישירות, האם המטרה היא שלקוחות יורידו קופון, בניית תדמית לארגון או אולי פשוט להביא להרשמה למועדון חברים. קביעת המטרה תלווה אותנו לכל המהלך השיווקי ותנחה בקבלת ההחלטות.


אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z, שיווק בינלאומי באינטרנט

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.