בשיווק באינטרנט, חשוב להגיע להיכרות טובה עם העולם הוירטואלי בתחום העיסוק

ניתוח המצב ברשת והכנת תוכנית אסטרטגית:


בביצוע נכון של שלב זה טמונה הצלחה של קמפיין באינטרנט. ניתוח איכותי אמור להיות דומה לתוכנית שיווקית רגילה. על התוכנית לזהות את המתחרים ברשת ואת המיצוב שלהם במנועי חיפוש. יש לבחון היכן יכול להיות היתרון היחסי של החברה במנועי חיפוש, מהם אתרי הנישה הקשורים לתחום, אילו פורומים מקצועיים קיימים. חשוב להגיע להיכרות טובה עם העולם הוירטואלי בתחום העיסוק.


אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z, שיווק בינלאומי באינטרנט

הוסף תגובה