לפני שקוראים לטכנאי מחשבים, כדאי לתאר את הבעיה בטלפון

לכולנו יש מחשב בבית, אבל אף אחד מאיתנו לא באמת מבין מה קורה שם בפנים. (גם אני לא).


האמת היא שבשביל רובנו, טכנאי מחשבים הוא חצי רופא. "יש לך פה וירוס קטלני! אתה צריך לפרמט את המחשב ולהתקין את ה- windows ואת כל הדרייברים מחדש".


אז מה כדאי לדעת לפני שפונים לטכנאי מחשבים?


כדאי לתאר את הבעיה בטלפון, לפעמים זה יכול לחסוך את הגעת הטכנאי. במידה והתקלה לא נפתרה, ניתן לחסוך כסף, בכך שנביא את המחשב אל הטכנאי, במקום שהוא יגיע אלינו.


לעתים קרובות יצטרך הטכנאי לקחת את המחשב לבדיקה יסודית לצורך אבחון התקלה. לאחר אבחון התקלה, על הטכנאי להתקשר ולעדכן את הלקוח לגבי האבחון וכן מה תהיה העלות המקסימלית של התיקון, תוך הפרדה בין עלות חלקים ועלות עבודה.


במידה והעלות התיקון גבוהה, הלקוח רשאי לדרוש להחזיר לו את המחשב מבלי לתקנו. במקרה זה, עליו לשלם את עלות הבדיקה (90-110 ש"ח).


באדיבות חברת מידרג, המספקת המלצות על בעלי מקצוע שזכו לדירוג הגבוה ביותר מלקוחותיהם ב-50 ענפי שירות. דירוגים של בעלי מקצוע ניתן למצוא באתר מידרג


 

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.