לפני בחירת קופירייטר איספו חומר רלוונטי

בונים אתר מקצועי? מפיקים פרוספקט, מודעה או עיתון מקוון? זקוקים לתוכן שיווקי והטקסטים של "דודה שולה" כבר לא מספיקים? הגיע עת הקופירייטר!


איספו חומר רלוונטי.
בזמן הקרוב, שימו לב לטקסטים שונים. נתקלתם במאמר מקצועי, אתר מעולה, מודעה או פרוספקט והשתכנעתם? נהדר. שמרו את החומר, הוא עשוי להביא לכם תועלת בשלב העבודה המעשית מול הקופירייטר עמו תבחרו לעבוד.


באדיבות יערה הולצמן, המילה האחרונה, כתיבה שיווקית וקופירייטינג

הוסף תגובה