קייטנת בית: יום פירסום

כולנו מוקפים בפרסומות ואנחנו נחשפים אליהן מגיל רך. בואו נקדיש יום להבנת הנקרא והנכתב בפרסומות.
תתחילו בלשאול את הילדים איזו פרסומת זכורה להם הכי טוב.
כעת הציעו להם להיות פרסומאים ליום אחד. הם יכולים לעבוד לבד או בזוגות. דאגו למלאי של ניירות, בריסטולים, עפרונות, צבעים, דבק ומספריים. כל ילד צריך להחליט על מוצר או שרות שברצונו לפרסם. זה יכול להיות צעצוע, משחק, גלידה, ספר, דיסק, מחשב – כל דבר. אפילו שחקן כדורגל או זמרת.
אגב: אם התוצאות מרשימות, אתם מוזמנים לצלם ולשלוח לאתר:
www.saba-sabta.co.il
ואנחנו מבטיחים לפרסם באתר.
כעת יש לחשוב מה הדרך הטובה ביותר לפרסם את המוצר ובאיזה אמצעי תקשורת. טלוויזיה? רדיו? עיתונות? הסבירו להם מהו קהל יעד ומה הדרך הטובה ביותר להגיע אליו.
אם מדובר בעיתון, צריך להחליט על לוגו, כרזה, ציור וטקסט. אם מדובר על רדיו, צריך לחבר שיר ורצוי קליט.
לטלוויזיה, צריכה להיות הצגה שלמה, עם שחקנים, תפקידים, תפאורה ומילים – אלא רק אם מחליטים ללכת על הפורמט של ג. יפית, ואז משפט אחד יספיק – רק לא לשכוח את ה-נ-קו-דה!
אפשר לפרסם בעלונים בתיבות הדואר או על מגנטים. והדרך הטובה מכולן: דרך ה"פלא" – מפה לאוזן.
לאחר שכל ילד – או זוג ילדים- סיים את פרויקט הפרסום שלו, עליהם להציג את המוצר ולנסות לשכנע את האחרים בנחיצות המוצר !החליטו גם על פרסים שיחולקו בתחרות "המפרסם הצעיר".
הם לא מצטיינים בפרסום? אז לפחות קיבלו שעור איך להתייחס לפרסומים השונים.

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.