חקור, חפש פרטים נוספים אודות המשרה והחברה

רגע לפני שאתם צוללים פנימה – עצרו לבדוק מהם יתרונותיכם הפוטנציאליים, הרימו קצת את הראש והביטו אל המשרה המבוקשת. מה אתם יודעים עליה? שזו משרה בשירות לקוחות? צר לי, אבל תשובתכם אינה מספקת, ונעבור למועמד הבא בבקשה.


בילוש, מועמדים יקרים, בילוש. כל רסיס מידע שתאספו על המקום העתידי הוא רווח נקי שלכם. זה מתחיל במודעת הדרושים – האם היא מושקעת או מחופפת? אילו אלמנטים הודגשו בה? שעות העבודה? יחסי האנוש? הנסיעות? אל תעצרו במודעה בעיתון. – הימים הם ימי אינטרנט. האם יש לחברה אתר? כיצד הוא נראה? וכיצד נשמעה לכם הפקידה בטלפון? מלאת מוטיבציה ותודעת שירות או עייפה ושגרתית?


ביום הראיון – הגיעו קצת קודם ונסו לרחרח בשטח: איך האווירה במקום? איזו תחושה הוא משדר? כיצד נראים ומתנהגים העובדים?


כל התהליך הזה אמור לענות לכם על שאלה עיקרית: איזה מין "טיפוס" מתאים לעבוד בארגון הזה? (וכמובן, עד כמה הטיפוס הזה הוא אתה…).


צוות Videojob, כל משרה שרק תרצה

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.