משכנתא אופטימלית

כשלקוח משכנתא מגיע לבנק הוא מקבל אפשרות לבחור מתוך מספר מסלולים. הבנק קובע את הריביות בהתאם לרמת הסיכון של הלקוח ובדרך כלל ניתן להוריד אותן מעט על ידי התמקחות. כיוון שמשכנתא היא הלוואה למשך זמן ארוך ויש גם הרבה תשלומי ריבית דה ריבית, רוב נוטלי המשכנתאות מבינים שאם יוכלו לקבל הנחה ולו של עשירית אחוז בריבית על המשכנתא – זה יוריד אלפים מההחזר הכולל שהם ישלמו בעתיד לבנק.

מה שלא תמיד ידוע ללקוחות, הוא ששינוי בתמהיל, כלומר איזה סכום לוקחים בכל מסלול, ושינוי במשך המשכנתא יכול להוסיף או להוריד עשרות אלפי שקלים מההחזר הכולל העתידי לבנק.
ישנן בארץ מספר חברות ייעוץ למשכנתאות שבודקות את כל התמהילים האפשריים (מדובר במליוני צירופים שונים של כמה כסף לווים בכל מסלול ולמשך כמה זמן) ובוחרות את התמהיל הזול ביותר. בדרך כלל חברות אלה לוקחות מספר אלפי שקלים בודדים עבור השירות ובפועל מאפשרות ללקוח לחסוך עשרות אלפי שקלים בהחזר הכולל לבנק.
לאחרונה השקנו את האתר משכנתא אופטימלית. באתר יש מחשבון שמחשב את התמהיל האופטימלי בהינתן המסלולים שהבנק מאפשר ללקוח יחד עם הריביות. השירות ניתן בחינם על ידי מילוי כל הנתונים בטופס ממוחשב והתשובה מתקבלת מיד על המסך. אתם מוזמנים לבקר באתרנו ולהתרשם מהמחשבון.

הוסף תגובה