הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE

קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות:


ONLINE – רישום האתר במנועי חיפוש, מדריכים מקצועיים, רשימות תפוצה, החלפת באנרים וכו" …


OFFLINE – פירסום האתר לא בעבודה ONLINE, שיטה שאינה גורמת להוצאות כספיות ניכרות.


כיצד נעשה הפירסום OFFLINE ?


1. בחר\י לאתר שם קליט (לא ארוך מידי) שיכלול את שם העסק, או יבטא את מוצריו.


2. אל תשכח\י לכלול את כת ה-EMAIL וה-URL בכל טפסי המשרד: הזמנות, חשבוניות, צ"קים, כרטיסי ביקור, מעטפות הדואר וכל חומר אחר המודפס במשרד. ה-EMAIL וה-URL הם מעתה חלק מסימני הזיהוי של העסק בדיוק כמו מס' הטלפון והפקס.


3. בכל ההתכתבויות של החברה רצוי להוסיף ב-LOGO או בכותרת את פרטי האתר.


4. להוסיף באופן אוטומטי FILE SIG בסיומת של כל מכתב.


5. הוסף את כתובת האתר בכל רישום שבו רשום העסק כמו: דפי זהב ופירסומים נוספים. כדי שמי שמחפש לפי מוצר יוכל לפנות אליך באופן ישיר דרך האתר.


6. במשיבון הקולי של המשרד בזמן שהלקוח או הספק ממתינים לתשובה הודע להם את כתובת האתר וה-EMAIL ואם זמנם יקר הם יכולים לשלוח את בקשתם באמצעות הטופס באתר. רק אל תשכח לענות להם בהקדם האפשרי.


7. בכל פקס שנשלח מהעסק הוסף אוטומטית את כתובת האתר וה-EMAIL . יש אנשים שמעדיפים להתכתב מאשר לדבר ישירות בטלפון. זה חוסך זמן וגם לא מחייב במיוחד כאשר רוצים לברר פרטים ראשוניים לגבי החברה.


8. אפשר גם להשאיר הודעה מוקלטת בביפר או כל מכשיר אחר, שניתן להשיג אותך גם דרך האתר.


9. בכל מפגש עם לקוחות, חברים או אנשי עסקים הודע להם שיש לך אתר – זה לא עולה כסף זה רק מגביר את התודעה על קיומך. השיטה של פירסום מפה לאוזן עדיין עובדת.


10. מובן מאליו שיש להוסיף את כתובת האתר והEMAIL- בכל פירסום הקשור לעסק, בכל דף בקטלוג המוצרים המודפס של העסק.


11. בכל הודעה לעיתונות ובכל פירסום רשמי של העסק.מכאן מקור המידע של העיתונאים.


12. בכל תערוכה או ועידה שבו אתם משתתפים לא לשכוח ליד שם החברה להוסיף את כתובת האתר, אולי יזכרו בכם בעתיד.


13. פירסום האתר בכל גימיק פירסומי (עטים, מאפרות,משטחים לעכברים, שעונים, מגנטים למקרר וכו") שנוהגים לתת מתנה ללקוחות או לספקים כמקדם שיווקי.


14. גימיק פירסומי נוסף הוא הדפסת פליירים וסטיקרים להדבקה על מכוניות (מכוניות החברה) ואספנים למינכם או הדפסת חולצות עם כתובת האתר. אנשים אוהבים לקבל מתנות.


15. וודא שכל העובדים בעסק מכירים את האתר, גם הם יכולים לפרסם.


16. על דלת הכניסה תלה שלט של שעות הפתיחה עם הערה: ,ניתן להשיג אותנו 24 שעות ביממה באתר.


17. ועוד טריק נחמד. בכל ספר אורחים במלון או אירוע כל שהוא חתום את שמך כולל ה-EMAIL וכתובת האתר. אנשים לפעמים מתוך סקרנות קוראים גם ספר אורחים.



הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE אבל זול ממנו בהרבה.


באדיבות  מאגר העסקים הארצי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.