איפור לנשים מבוגרות

גם אם את מתאפרת כבר עשרים שנה והתרגלת מזמן לאיפור מסויים זה כבר לא בהכרח נכון לגילך, את לא חייבת לשנות צבעים או סגנון שאת אוהבת אבל את חייבת להתעדכן בחידושים, בטרנדים ובמוצרים שמתאימים למצב עורך יותר מאחרים.

הכנת העור הבוגר לאיפור ברוב המקרים, היא שתעשה את השינוי הגדול. אחרי גיל 40 יש לעור נטיה להפוך ליבש יותר ולכן שימוש שוטף בקרם לחות והזנה שמכיל חומרים פעילים ומחיה את העור הופך לחשוב במיוחד. לכל חברת איפור / קוסמטיקה גדולה יש היום מוצר שממלא קמטים, קרם שמורחים על העור לפני האיפור והוא ממלא ומחליק קמטוטים וחריצים, או לפחות יוצר אשליה של עור חלק יותר למשך כמה שעות. אם את סובלת משקיות בעיניים ונפיחות, רטיות צמר גפן טבולות בתמצית קרה ומרגיעה על העיניים למשך עשר דקות יעשו פלאים. קונסילר נוזלי בגוון כתמתם יעלים ויסתיר כהות קשה ופיגמנציה. מייק אפ נוזלי ודק בגוון עורך ייתן לפנים מראה אחיד ובסיס טוב להנחת האיפור.

פודרה. לפודרה יש נטיה להכנס לחריצים ולקמטים וכך גם להדגיש אותם. הפודרה חשובה מכיוון שהיא תקבע את איפור הפנים ותתן מראה מט אבל ממש בעדינות איתה, על הפנים הניחי רק מעט פודרה, בקמצנות.

גבות. המסגרת של העיניים, הן אלו שיקבעו בנוסף לאיפור פנים את המראה הסופי שאותו תרצי להשיג, והן אלו שישפיעו על כל מראה הפנים. גבות בהירות מרככות את ההבעה בניגוד לגבות כהות שמשוות בדרך כלל מראה נוקשה יותר. גבות דלילות מלאי בעזרת צללית ומברשת זוויתית לקבלת מראה רך וטבעי ככל האפשר, לא עם עפרון ולא עם איפור קבוע לגבות.

עיניים. אם יש לך קמטים בצדי העיניים ותרי על צלליות מבריקות, להן יש נטיה להבליט את הקמטים. אם את חייבת מבריק תני נגיעה מתחת לגבה ממש על העצם. עיניים נפולות נתקן בעזרת צללית כהה ואיליינר, בזווית החיצונית העליונה והתחתונה של העיניים. במקרה של נפילת עפעפיים, אל תמתחי את העיניים בזמן הנחת הצללית. מסקרה שחורה על הריסים תפתח את העיניים ותדגיש אותם.

סומק בהיר ומט ייתן חיים לעור דהוי וימקד את תשומת הלב רחוק מן הקמטוטים שסביב העיניים.

עפרון שפתיים הוא חובה כאשר יש חריצים מסביב לפה, בעפרון לשפתיים יש שעווה אשר מונעת את בריחת השפתון לחריצים, תוכלי להשתמש בעפרון למסגור השפתיים וגם למילוי כשפתון, הניחי מייק אפ על השפתיים לפני מריחת העפרון.

הוסף תגובה