ויזת סטודנט לאוסטרליה

ויזת סטודנט ניתנת רק לאחר הקבלה למסלול הלימודים המבוקש ותשלום של סמסטר אחד לפחות. הסטודנטים צריכים לעמוד במספר תנאים נוספים המפורטים להלן:


עבודה: ניתן לעבוד עד 20 שעות בשבוע בזמן בלימודים וזמן בלתי מוגבל בחופשות, אך יש להגיש את הבקשה לאישור עבודה באוסטרליה ורק לאחר שהלימודים מתחילים. בן הזוג של הסטודנט לתואר שני יכול לעבוד ללא הגבלה, בעוד שבתואר ראשון הוא מוגבל ל-20 שעות.


נוכחות: יש להיות נוכח ב-80 אחוז מהשיעורים, למרות שברוב הקרוסים לא נערכת בדיקת נוכחות.


מבחן IELTS: המבחן הנדרש הוא IELTS אקדמי. הוא מחולק לארבעה חלקים : שמיעה, כתיבה, קריאה ודיבור. ברוב האוניברסיטאות נדרש ציון ממוצע של לפחות 6.5 מתוך 9 כאשר אסור לרדת מתחת ל-6 בכל חלק.
את המבחן עושים במועצה הבריטית אשר ברמת גן והיא גם מספקת קורסים של מספר שבועות. ניתן לקבל עוד מידע בחלק של הלימודים באתר זה.


יכולת כלכלית: הסטודנטים לתואר ראשון צריכים להוכיח על ידי אישור מהבנק יכולת כלכלית למימון כל תקופת הלימודים, מחיה ומחיר כרטיס טיסה. הסטודנטים לתארים מתקדמים צריכים להראות יכולת כלכלית של שנה אחת בלבד. האישור יכול להיות של מישהו מקרבה ראשונה וחייב לכלול נכסים נזילים כגון מזומן וקופות גמל.
בדיקות רפואיות: הבדיקה צריכה להיעשות אצל רופא מטעם השגרירות. רשימת רופאים ניתן להשיג בשגרירות אוסטרליה בתל-אביב. הבדיקה כוללת צילום חזה ובדיקת שתן.


ביטוח בריאות: סטודנטים מחויבים בביטוח בריאות לסטודנטים (OSCH) או בכל ביטוח פרטי אחר. האוניברסיטאות בדרך כלל כוללות את התשלום עם שכר הלימוד.


תנאים נוספים: הבקשה יכולה להיעשות רק בארץ המוצא ולא ניתן לעבור מויזת תייר לויזת סטודנט.
הלימודים חייבים להיות מלאים ויש לשמור על רמת ציונים מספקת.
מידע מפורט נמצא בקטגורית הלימודים של אתר משרד ההגירה האוסטרלי. בנוסף ניתן להוריד את טופס הבקשה 157Aשיש להגיש לשגרירות.
 


באדיבות אתר אוסטרליה

הוסף תגובה