דייט בזוגיות

קבעו  דייט לפחות פעם בשבוע. הקדישו ופנו זמן מיוחד, המיועד אך ורק לכם כבני זוג ולעשייה משותפת ביניכם שהיא לא בשגרת היום הגורמת להם הנאה, ריגושים ועניין. שכן, אם לא מתכננים מראש ולא קובעים זמן לפגישה משותפת קל להיסחף לשגרת היומיום המשעממת והמתסכלת ולשקוע בעייפות ממהלך היום.

זו גם הזדמנות מצוינת לשוחח אחד עם השני, לשתף בחוויות, להעניק תמיכה, ייעוץ ותשומת לב הדדית ולבלות ביחד.

לכן, תכננו בילוי משותף אחד לפחות במהלך השבוע ועשו את כל ההכנות הדרושות כדי שהוא יתבצע לשביעות רצונכם. כל בילוי או פעילות זוגית שאתם אוהבים לעשות ביחד ואשר גורמת לכם עניין משותף, הנאה וכייף הוא נכון. לדוגמא, סרט, בית קפה או מסעדה, הופעה, טיולים, הליכה משותפת, ריקודים, סדנא, הרצאה, וכד'.

יש להחליט מראש ששום ויכוח או מריבה לא ישבשו לכם את הבילוי המתוכנן. זאת משום, שלעיתים, המריבה באה באופן לא מודע כדי למנוע מסיבות שונות את המפגש הקרוב והאינטימי בין בני הזוג.

לא כל בילוי משותף כרוך בכסף ובבייביסיטר. אפשר גם לקבוע "דייט" בבית ולתכנן בילוי משותף מהנה בבית כמו, ארוחה רומנטית, אמבטיה ריחנית עם נרות, לשחק במשחקים, מסז' הדדי או לצפות בסרט שבחרתם מראש מתחת לשמיכה משותפת ועם פופקורן וכד' וכיד הדמיון הטובה עליכם .

את הבילוי יש לקבוע ולתכנן מראש, כך שניתן יהיה לבצע אותו בלי שחיי השגרה יפגעו בביצועו.

הידיעה שמתוכנן לכם דייט מעוררת התרגשות וציפייה לקראתו, כי היא מעוררת מחדש את הרומנטיקה, התשוקה, הארוטיקה והמשיכה ביניכם וגם כשאתם יודעים שמשהו עומד להתרחש ביניכם בקרוב, אתם יכולים להישאר רגועים ושלווים במשך היום.

שליבכם יהיה מלא ועטוף באהבה

הוסף תגובה