5 טיפים ראשונים איך להיות מנהל טוב

הידעתם שהגורם המשפיע על החלטה של עובדים האם לעזוב את מקום עבודתם או לא הוא עד כמה המנהל האישי שלהם טוב, מתחשב ומשרה אווירה טובה?

אני בטוח שתמצאו כי המנהלים שהשאירו בכם את התחושות הכי טובות נתפסו בעיניכם כמנהלים טובים. אם כך:

מנהל טוב עומד מאחורי הערכים שלו ומהווה דוגמא אישית לעובדים שלו.

מנהל טוב מתייחס לעובדים שלו כאל בני אדם, מכבד אותם ונותן להם להביע את דעותיהם ורגשותיהם.

מנהל טוב נותן לכל עובד ועובד להרגיש חלק מהקבוצה, להרגיש שייך ולויאלי לארגון.

מנהל טוב ערני לבעיות אישיות בחיי העובדים שלו, שואל ומתעניין מתוך אכפתיות אמיתית.

מנהל טוב מעורר בעובדים שלו מוטיבציה לקום כל בוקר לעבודה ולעשות אותה על הצד הטוב ביותר.

בתור מנהלים נפלה בחלקכם הזכות להשפיע על אנשים ולעצב אותם, להוות דוגמא אישית למנהל טוב שהעובדים שואפים להיות כמוהו ובדרך זו לתרום לארגון אותו אתם מייצגים.

האם אתם מנהלים טובים? בדקו את עצמכם. לחצו על הלינק המופיע למטה ותטפסו על סולם ההצלחה!

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.