דף אוהדים בפייסבוק

דף האוהדים הוא דף שמאפשר לעסק לתקשר עם לקוחותיו, כמו שכתבנו במייל הקודם.

מה שייחודי בדף זה, הוא שאינו מוגבל ל-5000 אוהדים,

מה שמאפשר הגעה למספר רב ביותר של אנשים. אולי בנקודה זו,

נראה לכם ש-5000 אינם הרבה, אך חישבו על הפייסבוק בעוד 5-7 שנים מהיום,

כך שאנו רוצים להשתמש בדף שמאפשר לנו לענות על מטרותינו גם לטווח הרחוק.

כל אחד יכול לפתוח מספר בלתי מוגבל של דפי אוהדים. למי יש דף אוהדים?

השאלה הטובה יותר היא למי לא. בואו נראה מספר דוגמאות:

  1. מייקל ג'קסון – הדמות בעלת מספר המעריצים הרב ביותר
  2. קוקה קולה – המותג בעל מספר  המעריצים הרב ביותר

אך לא רק לכוכבים הגדולים יש דפי אוהדים.

ניתן לראות שיש דפי אוהדים גם לדמויות שונות מהארץ,

לנושאים שונים וכמובן שיש את הדף שלנו – שיווק באינטרנט

דף האוהדים בנוי מלשוניות שונות וניתן לייצר לשוניות מותאמות אישית עם תוכן ועיצוב משתנה.

לדוגמא:

ניתן לייצר לשונית "ברוכים הבאים" ובה דף נחיתה של העסק וניתן לייצר לשונית "סרטונים"  עם סרטוני העסק.

הקיר הוא המקום המרכזי בו מתקיימת הפעילות, כאשר כל פוסט שנכתב, מופיע על הקיר של כל האוהדים.

הקיר הוא מקום משמעותי ביותר ולכן יש להקפיד שכתיבת התוכן תהיה תמציתית ואיכותית.

ככל שהתוכן שתכתבו יגע יותר באוהדים, כך יש סיכוי רב יותר שיגיבו לתוכן.

מהם היתרונות הנוספים הקיימים בדף האוהדים?

  1. גוגל סורק את דף האוהדים – ככל שמתקיימת יותר פעילות בדף האוהדים, כך הדף מקבל ציון גבוה יותר ועדיפות על פני דפים דומים.
  2. פתוח גם למי שאינו חבר בפייסבוק – הדף זמין לכל משתמשי האינטרנט

כל אלה מביאים למותג שלכם יתרון רב וחשיפה.

הוסף תגובה