איך לבחור צלמת הריון

הגעת לשבוע שבו אפשר כבר להצטלם והחלטת לחפש צלמת הריון. כאשר מקישים בגוגל את מילות החיפוש צילום הריון, מקבלים כל כך הרבה תוצאות, שמאוד קל להתבלבל, להתייאש ולבסוף לעשות בחירה שאינה נכונה בשבילך.

אז איך בכל זאת עושים סדר בבלגאן ?

נעבוד לפי קטגוריות. דבר ראשון והכי חשוב שאת צריכה לבדוק, זה גלריית העבודות באתר אליו נכנסת. חשוב שתאהבי את סגנון הצילום של אותה צלמת, כיוון שאם תבחרי בה בסופו של דבר, היא תצלם אותך באותו סגנון. אם אהבת את העבודות, את יכולה לעבור לשלב הבא.

מיקום. תבדקי האם המיקום של הסטודיו שלה נוח לך. האם את לא צריכה לנסוע יום שלם ולקחת יום חופש מהעבודה כדי להצטלם שעה וחצי-שעתיים ולחזור הביתה. אגב, אם מאוד אהבת את סגנון הצילום שלה, וזה בכל זאת רחוק, אנחנו עוברות לבדיקה הבאה.

שעות עבודה. בדקי מתי היא מצלמת, שעות וימים. לא כל הצלמות עובדות בשעות הערב, ובימי שישי, למרות שאלה הזמנים הנוחים ביותר לזוגות או משפחות להגיע יחד.

הדבר הבא שמומלץ לבדוק הוא האם הסטודיו מאובזר או שאת צריכה להביא איתך בגדים ואביזרים. כדאי מאוד להגיע לסטודיו שמכיל את כל הבגדים, אביזרים, תכשיטים, סטרפלסים, צעיפים וכדומה. זה גם יותר נוח וגם מעשיר את התמונות כיוון שבדרך כלל האבזור בסטודיו מיועד לצילומי הריון. בנוסף, זה גם הופך את החוויה ליותר מיוחדת ויותר כיפית.

אחרי שבדקת את כל הקריטריונים הרשומים למעלה, נעבור לדבר החשוב הבא. מחירים. ישנם אתרים בהם מופיע מחירון ברור של כל החבילות שהסטודיו מציע. אם אין מחירון, את יכולה לפנות אל הצלמת בטלפון או במייל, זה קצת יותר מסורבל, אבל זו גם אופציה. כשאת בודקת את המחירים, שימי לב שאת מבינה מה כלול בכל

חבילת צילום. בין אם זה דיסק של כל חומר הגלם באיכות הדפסה, ליטוש מוקפד של תמונות נבחרות ואלבום מעוצב אם תרצי.

אז אהבת את העבודות, מיקום הסטודיו ושעות העבודה מתאימים לך, הסטודיו מאובזר בכל טוב והמחירים נוחים לך. כעת עלייך לוודא שאת יכולה לצרף את בן הזוג שלך, וגם את הילדים, אם כבר יש, לצילומים, והאם זה בתוספת תשלום או שזה כלול בחבילה.

כעת, לאחר שצמצמת את האפשרויות, כל שנותר לך הוא להחליט סופית היכן את רוצה להצטלם ולהתקשר לקבוע מועד עם הצלמת.
בהצלחה !!!

הוסף תגובה