הזמן הטוב ביותר להתקרב אל הלקוח שלך הוא בעת משבר

הזמן הטוב ביותר להתקרב אל הלקוח שלך בצורה הטובה ביותר הוא בזמן משבר או תקלה המתרחשים אצלו. כאשר לקוח שלך נקלע למשבר כמו התקפה על ידי העיתונות, תקלה טכנית שפוגעת בעסק או כל משבר אחר, אל תהסס לסייע לו בשלב זה ללא התחשבות מהי התמורה שתקבל בטווח הקצר עבור התיקון, הטיפול או הייעוץ שלך.


באדיבות אורן בסון, עורך פורטל השיווק הישראלי Allmarketing

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.