יעד הטיול מושפע מגיל הנוסעים, העדפות, מסגרת תקציבית

1. בחרו את יעד הטיול – אירופה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, אפריקה…בחירת היעד מושפעת מכמה גורמים: גיל הנוסעים, העדפות הנוסעים (ארכיאולוגיה, נופים, אטרקציות משפחתיותי וכולי ), מסגרת תקציבית, עונה ומזג אויר, מסגרת הזמן העומד לרשותכם ומטרת הטיול (טיול בר/בת מצווה? טיול ירח דבש רומנטי? טיול טבע הרפתקני?) אם יש לכם התלבטות- כדאי להיעזר בניסיונם של אחרים ולהתייעץ טלפונית עם חברת ההשכרה.


 2. קראו כמה שיותר חומר רלוונטי ליעד שבחרתם במדריכי טיולים או באינטרנט. באתר של "מוטורהום ישראל" תמצאו מידע שימושי רב שיסייע לכם בתכנון הטיול: "קישורים" לאתרי מזג אויר, מעבורות, שערי מטבעות, חשמל בעולם, אינטרנט קפה, כתבות וגם קישורים לחניוני קמפינג, הצעות למסלולים, טיפים, מכתבי מטיילים, מילון מושגי קמפינג, מידע כללי על טיול בקרוואן ועוד.


 3. תכננו בקווים כלליים מסלול הגיוני, מומלץ לא יותר מ-150 ק"מ נסיעה ביום או 100 מייל בארה"ב. כל השאר פתוח כמובן לשינויים ולספונטניות בזמן הטיול.


 4. לפני שמזמינים קרוואן מומלץ לשריין מקומות על טיסה בתאריכים הרצויים לכם. חשוב לשים לב לימים ולשעות בהם ניתן לקבל ולהחזיר את הקרוואן ביעד שבחרתם.


שירלי,"מוטורהום ישראל"

הוסף תגובה